اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان خبر داد:

تشکیل انجمن اسلامی در 400 مدرسه گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از تشکیل انجمن اسلامی در 400 دبیرستان دخترانه و پسرانه در 16 شهرستان این استان خبر داد.

تشکیل انجمن اسلامی در 400 مدرسه گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران ویژگی منحصر به فرد ملت ایران را اعتماد به خداوند توصیف کرد و اظهار داشت: ایران در حال حاضر الگوی بیداری اسلامی در جهان شده است.
وی توفیق‌های به‌دست آمده توسط امام (ره) را فراتر از یک انسان عادی عنوان کرد و افزود: توکل و اعتماد به خداوند موجب توفیق امام (ره) شده است و مردم ایران به تبعیت از ایشان به توفیق‌هایی نایل آمدند.
جانعلی‌پور تقوای عمومی را ویژگی ملت ایران دانست و تصریح کرد: تمام افراد قابل تغییر هستند و انسان‌های متقی از مسیر صحیح منحرف نمی‌شوند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان، تربیت قرآنی را از دیگر ویژگی‌های ملت ایران خواند و ابراز داشت: تربیت قرآنی انسان‌ها را استکبار ستیز بار می‌آورد.
وی با بیان اینکه تربیت قرآنی افراد را مانند انبیا و ائمه (ع) می‌پروراند، بیان داشت: تلفیق تربیت قرآنی ملت ایران و امام (ره) موجب ایجاد موج در جهان شده است.
جانعلی‌پور برخورداری از رهبری عالم و عامل را رمز موفقیت ملت ایران نامید و خاطرنشان کرد: بصیرت رهبر معظم انقلاب سبب گذر از فتنه‌ها شده است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به 13 آبان، متذکر شد: 13 آبان مولود ملت ایران بوده و گرامیداشت این روز پشتوانه حرکت آگاهانه و با بصیرت مردم است.
وی تبعید امام (ره) را موجب توجه ملت به ایشان دانست و اذعان داشت: تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 از طرف امام (ره) به عنوان انقلاب دوم معرفی شد.
جانعلی‌پور به گذشته 33 سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این مدت بر اقتدار ملت ایران افزوده شده است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان حرکت‌های دانش‌آموزی را از قبل از انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت‌های دانش‌آموزی از اتفاق‌هایی بوده که از قبل از انقلاب توسط انقلابیون صورت گرفته و در حال حاضر طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد.
وی با تاکید براینکه جریان انقلاب حرکت دانش‌آموزان را به همراه خود داشته است، خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در 13 آبان سال 58 با حمایت و پشتیبانی امام (ره) تاسیس شد.
جانعلی‌پور اتحادیه انجمن‌های اسلامی را مولود انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: شخصیت‌های برجسته و ویژه‌ای مانند آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله جنتی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری مسئولیت این اتحادیه را به عهده داشته‌اند.
به گفته مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان، 16 هزار دانش‌آموز شهید از مجموع 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور عضو این اتحادیه بودند.
وی با اشاره به آموزش مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی به دانش‌آموزان، تصریح کرد: 40 نفر مربی طلبه و دانشگاهی در تمام نقاط گیلان به صورت نیمه وقت به دانش‌آموزان دختر و پسر آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.
جانعلی‌پور از تشکیل انجمن اسلامی در 400 دبیرستان دخترانه و پسرانه در 16 شهرستان گیلان خبر داد و ابراز داشت: هدف انجمن اسلامی دانش‌آموزان تربیت افراد نخبه است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان به برنامه‌های 13 آبان سال جاری توسط این اتحادیه اشاره کرد و بیان داشت: دیدار با استاندار گیلان و افتتاح دبیرخانه استکبار ستیزی کشور از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در ایام 13 آبان است.
وی برپایی 40 قرارگاه امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم نیازمند سومالی توسط نوجوانان و جوانان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه در 13 آبان برشمرد و تصریح کرد: بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در 11 آبان جاری در 400 مدرسه استان قرائت می‌شود.
جانعلی‌پور توزیع 5 هزار نسخه ویژه‌نامه 13 آبان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در راهپیمایی 13 آبان را یکی دیگر از برنامه‌های این اتحادیه خواند و افزود: مسابقه پیامکی و عکاسی در این روز برگزار می‌شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان بر حضور پر شور تمام دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و اذعان داشت: سامانه مسابقه پیامکی 13 آبان در محل این اتحادیه استقرار دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول