اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی شهرستان دشتستان:

آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش از اهداف طرح هجرت است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان دشتستان گفت: آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش از اهداف طرح هجرت است.

آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش از اهداف طرح هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان غلامرضا نظری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سپاه دشتستان اظهار داشت: سپاه و بسیج همواره در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی فعالیت کرده و موفقیت‌های بسیار خوبی توسط این نهاد حاصل شده است.

وی افزود: بسیج و سپاه در سال‌های اخیر در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور تلاش و فعالیت گسترده‌ای داشته و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد فعالیت بیشتر باشیم.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان دشتستان با اشاره به مشارکت بی‌نظیر بسیجیان در طرح هجرت دشتستان خاطر نشان کرد: امسال 1800 نفر از بسیجیان شهرستان دشتستان با حضور در اردوهای جهادی هجرت 3، بالغ بر 15 طرح را در مناطق مختلف شهرستان اجرایی خواهند کرد.

نظری تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، شرکت در عرصه مرمت و زیباسازی فضای آموزشی و پرورشی و همچنین تعمیر تجهیزات آموزشی از جمله برنامه‌های طرح هجرت است.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان با تاکید بر لزوم تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان از اهداف دیگر بسیج سازندگی در طرح هجرت 3 است.

نظری با بیان اینکه آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش از اهداف طرح هجرت است افزود: افزایش دلبستگی و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به فضاهای آموزشی و ارتقاء توان و تخصص و تجربه دانش‌آموزان از جمله اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: در اجرای اردوهای جهادی هجرت 3 علاوه بر بسیج دانش‌آموزی و بسیج محلات، اقشار دیگر بسیج مانند بسیج پیشکسوتان، بسیج ورزشکاران، بسیج مداحان، بسیج فرهنگیان، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مساجد و بسیج اصناف نیز شرکت دارند. 

نظری اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش خواهیم کرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول