اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز برگزار شد

نشست فصلی قرارگاه‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان قزوین

خبرگزاری فارس: نشست فصلی مربیان قرارگاه‌ها و مدیران شهرستان‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین با حضور معاونت‌های برنامه‌ریزی و توسعه شبکه برادران و خواهران استان قزوین برگزار شد.

نشست فصلی قرارگاه‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز در این نشست مربیان و مدیران شهرستان‌ها با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص فرا رسیدن فصل تابستان و گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان پرداخته و سیر محتوایی قرارگاه‌های دانش‌آموزی انجمن اسلامی استان قزوین تدوین و مصوب شد.

عابد داداشی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شبکه برادران اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین در این نشست خاطر‌نشان کرد: ایجاد فضای جذاب و متنوع با محوریت قرارگاه‌ها با توجه به سیر محتوایی تدوین شده مهم بوده و موضوعات مطرح شده توسط مربیان خواهر و برادر در این قرارگاه‌ها می‌تواند انگیزه‌ای برای جذب دیگر اعضای عادی انجمن اسلامی قرار گیرد.

عاطفه کیانی‌ها معاون برنامه‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌ اسلامی استان قزوین نیز از حضور نیروهای نخبه دانش‌آموزی و فارغ‌التحصیلان در قرارگاه‌ها استقبال کرده و افزود: تبیین اهداف کلی برنامه‌های این اتحادیه و جلسات تخصصی برای اعضای قرارگاه‌ها را می‌توان از جمله کارهای اساسی فرهنگی تربیتی اتحادیه بیان کرد.

وی ادامه داد‌: مربیان قرارگاه‌ها باید با شناسایی افراد نخبه دانش‌آموزی بتوانند بخشی از برنامه‌های فرهنگی قرارگاه‌ها را به آنان واگذار و در مباحث علمی‌، معرفتی و تشکیلاتی از آنان استفاده کرد.

در ادامه جلسه مربیان حاضر در این نشست در خصوص برگزاری کلاس‌ها و نشست در رابطه با سیر محتوایی تدوین شده مطالبی را عنوان کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول