اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

بسیج خاکریز نخست ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: بسیج خاکریز نخست ولایت‌مداری است.

بسیج خاکریز نخست ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: عید مبعث بزرگ‌ترین رویداد جهان بشریت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) کامل‌ترین پیامبر به شمار می‌روند، خاطر نشان کرد: بعثت ایشان سبب هدایت انسان به سوی نور و ایمان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایمان نتیجه بعثت حضرت محمد (ص) محسوب می‌شود، یادآور شد: بعثت پیامبر و ایمان که از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین نعمت خداوند است در قرآن با کلمه منت یاد شده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن یکی از نعمت‌های خداوند است که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد، افزود: ژرفای قرآن به قدری عمیق است که هر چه انسان جلوتر رفته و در آن تامل می‌کند به عمق نهایی نمی‌رسد و هر کس فقط به اندازه ظرفیت خود از این کتاب الهی بهره‌مند می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه زندگی در عصر پیامبر اکرم (ص) و وجود محبت اهل بیت و اوصیای آن حضرت در دل‌های ما از الطاف الهی است، اضافه کرد: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مدیر و مدبر هستند.

وی با اشاره به اینکه ولایتی که مسلمانان در زمان پیامبر بر ایشان قائل بودند امروزه در قالب ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است، تاکید کرد: باید به این مسئله افتخار کنیم که شعاع تابش پیامبر اکرم (ص) امروز در قالب پرتو ارزشمند ولایت فقیه نمایان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه شجره طیبه بسیج خاکریز نخست ولایت‌مداری است، ادامه داد: بسیجیان و پاسداران وارثان مسیر پیامبر و خط سیر ایشان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول