اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

ولایت‏مداری را باید از شهیدان آموخت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: ولایت‏مداری و مدافع حریم ولایت بودن را باید از شهیدان آموخت.

ولایت‏مداری را باید از شهیدان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسن مرتضوی صبح امروز در جشن بزرگ "میلاد نور" که با حضور بیش از یک هزار نفر از بانوان بسیجی در سالن ورزشی کانون جوانان بسیج دامغان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ولایت چشم برنداشت و همیشه در رکاب رهبری حرکت کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره "ناهید فاتحی‏کرجو" شهید سال افزود: باید فاطمی زندگی کنیم و فاطمی از دنیا برویم، چرا که حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت همیشه پیش‏قدم بودند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با بیان اینکه اگر حضرت فاطمه را الگوی خویش قرار دهیم خوش‌بختی را در زندگی احساس می‏کنیم، افزود: زنان باید شیوه همسرداری، زندگی در اجتماع و تربیت فرزندان و خانه‏داری را از بانوان بهشتی سرمشق بگیرند.

مرتضوی ادامه داد: این محافل نورانی و معنوی باید تلنگری برای بهره‏گیری از حضرت فاطمه(س) باشد و بانوان از این طریق بتوانند الگوی مناسبی در جامعه باشند.

* همه مردان زیر سایه زنان پرورش می‏یابند

هم‌چنین مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: همه مردان زیر سایه مهربانی زنان و در دامن پاک زنان پرورش پیدا می‏کنیم.

حجت‏الاسلام جلیل طاهریان خطاب به حاضران افزود: به خدا امید داشته باشید و همه تلاش خود را بکنید و بدانید شبی که پیامبر به معراج رفت، خداوند فرمود، آسمان هفتم روزی همه مادران و دختران است و زمانی حج انسان مورد قبول درگاه حق تعالی است که همسر و و مادر از او رضایت داشته باشند.

وی با توجه به فرمایش امام صادق(ع) بیان داشت: همسران برای مردم خود لباس هستند، ما همه چیز را از قید و برکت مادران داریم.

قرائت قرآن توسط حاملان قرآن پایگاه الزهرا(س)، اجرای تئاتر، برنامه‏های تکواندو و مداحی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول