اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه وحدتیه:

ولایت‌مداری مردم و مسئولان موجب اقتدار کشور شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه وحدتیه گفت: ولایت‌مداری مردم و مسئولان موجب اقتدار کشور شده است.

ولایت‌مداری مردم و مسئولان موجب اقتدار کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام سید محمد موسوی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش سعدآباد اظهار داشت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی یکی از سنگین‌ترین وظایفی است که مسئولان و دولتمردان بر عهده دارند و باید تمام توان خود را صرف این کار کنند.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران افتخارات فراوانی به دست مردم مسلمان رقم خورده که همه آنها سبب افتخار ایران اسلامی در سطوح جهانی و بین‌المللی شده و فتح خرمشهر توسط رزمندگان ایران اسلامی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین افتخارات ایران اسلامی در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بود.

موسوی خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام در آن مقطع زمانی حساس با توجه به نبود امکانات و عدم هماهنگی لازم و همچنین تجمیع جبهه استکبار با صدام به منزله شکستن ستون فقرات ارتش عراق که از ارتش‌های قوی منطقه بود، محسوب می‌شود.

امام جمعه وحدتیه ایمان به خداوند و اخلاص در عمل را از ویژگی‌های رزمندگان ایران اسلامی برشمرد و بیان داشت: ایمان به خداوند، اخلاص و عزم راسخ رزمندگان انقلاب اسلامی سبب شکست جبهه استکبار شد و فتح خرمشهر توسط ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ضربه‌ای محکم به صدام و حامیانش بود و آنها را به سکوتی خجالت‌آور واداشت.

موسوی با اشاره به سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب تصریح کرد: 14 خرداد به منزله آغاز بیعت با مقام معظم رهبری و اطاعت مجدد از راه امام خمینی (ره) است و امروز اطاعت و فرمانبرداری تام از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به معنای فرمانبرداری از امام خمینی (ره) است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و بدون تردید ولایت‌مداری مردم و مسئولان موجب اقتدار کشور شده است.

مشاور فرماندار دشتستان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از احکام و ارزش‌های مهم الهی فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه را از انحرافات مصون می‌دارد و زمینه‌ساز رستگاری جوامع مسلمان می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود ناصری یادآور شد: تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دشتستان به منزله مقدمه‌ای برای اجرای این فریضه مهم الهی است و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان باید برای تحقق این هدف ارزشی و والا تلاش کنند.

وی برگزاری جلسه ماهانه مستقیم دهیاران هر بخش با فرماندار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این موضوع می‌تواند در رفع کمبودها و ارائه راهکارها برای رفع مشکلات و نیازهای شهرها اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول