اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین ‌زهرا:

500 شهید بویین ‌زهرا نشانه ولایت‌مداری مردم این خطه است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا گفت: این شهرستان در ایام دفاع مقدس 500 شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران کرده است و این مهم نشانه ولایت‌مداری مردم این خطه است.

500 شهید بویین ‌زهرا نشانه ولایت‌مداری مردم این خطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، سجاد اینانلو امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر که در سالن اجتماعات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا برگزار شد، با بیان اینکه این شهرستان در طول ایام هشت ساله دفاع مقدس 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: شهدا با فداکاری خویش در برابر هجوم دشمنان موجب این شدند که اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تضمین شده و هیچ دشمن دیگری فکر تجاوز به ایران اسلامی را نداشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا افزود: امروز وظیفه همه ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان این است که تا پای جان در برابر آرمان‌ها و معیار‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و از آن پاسداری کنند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و توطئه‌چینی‌های استکبار جهانی و سیاستمداران غربی برای نابودی و شکست جمهوری اسلامی تصریح کرد: نظامی که با خون هزاران شهید و ایثارگر بنا شده، هیچ گاه دچار انحراف و شکست نمی‌شود، چراکه مردم به آن نظام اعتماد کامل داشته و در عرصه‌های گوناگون از آن اعلام حمایت می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا مشارکت جوانان و نوجوانان در عرصه‌های علمی را سبب خفت دشمنان و استکبار دانست و بیان کرد: نخبگان و محققان جوان ایران اسلامی امروز با تلاش و توکل خویش توانسته‌اند حصار‌های علمی دنیا را شکسته و به مراتب عظیم تولید علم و پژوهش دست‌ یابند.

اینانلو با بیان اینکه کشور در حال حاضر نیازمند تعامل و همکاری مشترک میان دولت و قوای دیگر برای توسعه و پیشرفت روز افزون است، تصریح کرد: همه باید دست در دست هم سبب پیشرفت و اقتدار کشور شده و از انواع تفرقه‌ها و حواشی دیگر پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با انواع ابزار‌ها و تولیدات ضد دینی و ارزشی خود به دنبال تضعیف بنیه دینی و آرمانی جوانان جوامع اسلامی هستند، عنوان کرد: امروز همه وظیفه داریم که با توکل بر خداوند متعال با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها در راستای مقابله با تهاجم ضد فرهنگی و دینی استکبار تلاش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، عنوان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی امروز با قدرت و توان معنوی خویش در برابر طوفان تهاجم و کینه‌توزی‌های استکبارجهانی ایستادگی کرده و از کیان و آبروی خود پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول