اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

ولایتمداری یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آزادشهر گفت: ولایتمداری و حمایت از طرح و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان است.

ولایتمداری یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان پیش از ظهر امروز همزمان با شهادت امام موسی ابن جعفر (ع) در سیزدهمین یادواره 30 تن از شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی ابن جعفر (ع) شهرستان آزادشهر برگزار شد اظهار داشت: شهدای ما جاوید و زنده خواهند بود چرا که این وعده و بشارت الهی است که اگر کسی در راه خدا و هدف مقدسی که دارد کشته شود زنده و در نزد پروردگار از اجر و پاداش خوبی برخوردار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدایی که در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیده‌اند برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدسی بسیج شده و یک کار ارزشی و ماندگار را انجام داده‌اند که در تاریخ فراموش نخواهد شد و برای مردم ولایتمدار و شهیدپرور قابل تقدیر است.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: ولایتمداری و حمایت از طرح و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان است که باید برای برآورده شدن خواسته‌های آنها و رسیدن به هدف مبارکی که فراروی نظام است به آن توجه داشته باشیم.

سخنرانی حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، مداحی و نوحه‌سرایی ابراهیم سعادت فهیم و پخش کلیپ‌هایی از شهدا، جانبازان و ایثارگران در کنار برگزاری نمایشگاهی از هشت سال دوران مقدس از دیگر بخش‌های این مراسم روحانی و معنوی بود.

رضا صابری نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، سید فاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از روحانیون و مسئولان در کنار خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول