اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شد

برگزاری همایش زن، ولایتمداری و بصیرت بانوی ایرانی در گرگان

خبرگزاری فارس: همایش زن، ولایتمداری و بصیرت بانوی ایرانی با حضور مدیرکل امور زنان و بانوان استانداری گلستان و جمعی از بانوان گلستانی در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

برگزاری همایش زن، ولایتمداری و بصیرت بانوی ایرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرکل زنان و امور بانوان استانداری گلستان بعد از ظهر امروز در این همایش که محمدحسین رجبی‎دوانی عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز حضور داشت اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) نهضتی را آغاز کرد که همچنان ادامه دارد و اثبات این کلام در روایتی از حضرت ولی‎عصر (عج) آمده که الگوی قیام من دختر رسول‎الله (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مهری مهدوی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) با تیزنگری خویش به خوبی آفت عدم حاکمیت معصوم را به جهانیان فهماند و در خطبه‎ای که ایشان پس از رحلت حضرت رسول (ص) اشاره داشتند به زیبایی به مفاهیم عمیقی همچون توحید، نبوت و ولایت پرداختند.

وی اذعان کرد: اگر نظام دینی به آرمان‎های اصیل خویش توجه نداشته باشد مطمئنا در طول مسیرش، جهتی پوچ و بی‎محتوا را در پیش خواهد گرفت.

مدیرکل زنان و امور بانوان استانداری گلستان با اشاره به بیانات ریحانه خلقت اذعان کرد: اسلام با شرایط خاص و ویژه‎ای به نتیجه می‎رسد و آن هم داشتن یاورانی است که هوشیار، بصیر، باتقوا و به دور از هرگونه رفاه‎زدگی باشند که اگر ما به این ویژگی‎ها آراسته نشویم امکان اینکه بتوانیم دفاع از اسلام را داشته باشیم، وجود ندارد.

مهدوی با اشاره به اینکه سال جدید را با نام شهید ناهید فاتحی‎کرجو ادامه خواهیم داد یادآور شد: افرادی که هنرشان فیض شهادت از خالق هستی است مرور کتاب زندگی‎شان می‎تواند قلب‎ها را روشن و مسیر زندگی را به سمت خدا رهنمون کند.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر اسلام و قرآن رمز موفقیت و پیروزی است یادآور شد: در روایتی از حضرت فاطمه (س) آمده که ای اهل زمین اگر می‌خواهید رستگاری عایدتان شود حتما باید یک معصوم در رأس نظام و حاکمیت نظام دینی قرار بگیرد و همان طور که می‎دانیم حضرت فاطمه (س) با درایت و درک مسائلی که از قرآن داشتند خودشان به همراه همسر و 11 سلاله پاک خویش، هدیه رسول خدا در کنار قرآن شدند.

مدیرکل زنان و امور بانوان استانداری گلستان در پایان اظهار داشت: بدون حضور امام عصر (عج) حاکمیت دینی ما مفهومی نخواهد داشت و افتخار می‎کنیم با این تفکر، حضرت فاطمه (س) را الگوی خودمان قرار می‎دهیم و ان‌شاءالله با چشمانی که به آسمان ولایت دوخته‎ایم بتوانیم رهرو خوب و شایسته‎ای باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول