اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب:

روحانیت در دفاع مقدس ولایتمداری را به همگان آموخت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب گفت: روحانیت با حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به همگان درس ولایت و ولایتمداری را آموزش داد.

روحانیت در دفاع مقدس ولایتمداری را به همگان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در یادواره شهدای روحانی استان قم که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد در سخنانی با بیان گوشه‌هایی از نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در جبهه‌های جنگ بین روحانیت و رزمندگان اسلام شیفتگی و علاقمندی خاصی وجود داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده روحانیون در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی گفت: روحانیون انسان‌های بزرگی هستند که در همه عرصه‌ها تلاش‌ بسیاری داشته و در راستای اعتلای کلمه حق از جان خود گذشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب با اشاره به اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس جان خود را ایثار کرد افزود: روحانیت با حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به همگان درس ولایت و ولایتمداری را آموزش داد.

وی تاکید کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس با خون خود شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را بر صفحه تاریخ ثبت کردند.

اکبری خاطر نشان کرد: پیوند روحانیت و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اثرات بسیار خوبی بر جای گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب در پایان اظهار کرد: امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا عزت، عافیت و سلامت و افتخار هر چه بیشتر را به رهبر فرزانه انقلاب عطا کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول