اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ولایتمداری رمز پیروزی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز پیروزی ایرانیان در عرصه‌های مختلف است.

ولایتمداری رمز پیروزی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هفته آینده سالروز آزادی خرمشهر است و باید این روز به نحو شایسته‌ای گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی تصریح کرد: اتحاد و ولایتمداری مردم ایران  بود که سبب پیروزی خرمشهر شد.

این مسئول با بیان اینکه حضور در جبهه حق علیه باطل از روی عشق و علاقه‌ای بود که رزمندگان به ایران داشتند، افزود: عشق، علاقه و جهاد در راه خدا بود که سبب ماندگاری سوم خرداد شد.

باقری خاطرنشان کرد: آنچه به خاطر رضای خداوند انجام شود، سبب ماندگاری در تاریخ می‌شود و نبرد علیه باطل در روز سوم خرداد چون به خاطر خداوند و اسلام بود پس ماندگار می‌ماند.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام اسلامی، گفت: مردم ایران همواره اتحاد و انسجام خود را در برهه‌های مختلف زمان حفظ کرده‌اند و به امید خداوند این وحدت و انسجام اسلامی روز به روز قوی‌تر می‌شود.

این مسئول افزود: تاکنون مردم ایران اسلامی با تبعیت از فرمان رهبر در صحنه‌های انقلابی حضور یافته‌اند و پس از این نیز در صحنه‌های انقلابی حضور پررنگی خواهند داشت.

باقری با بیان اینکه مردم ایران ولایتمدار هستند، اظهار داشت: این ولایتمداری سبب پیروزی ملت ایران در صحنه‌های مختلف شده و بر این اساس است که در کل جهان ملت ایران به عنوان مردمی مستقل و تابع ولایت فقیه شناخته شده‌اند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول