اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم تیرماه

اردوهای طرح هجرت سراسر کشور در قزوین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: دهم تیرماه اردوهای طرح هجرت سراسر کشور با حضور مسئولان کشوری در قزوین آغاز به کار می‌کند.

اردوهای طرح هجرت سراسر کشور در قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیجان توکلی در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های طرح هجرت استان قزوین که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش استان قزوین تلاش‌های بسیار زیادی را در امر تحقق و توسعه طرح هجرت در استان قزوین انجام داده است.

وی بیان کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا 50 هزار نفر روز دانش‌آموزان را در عرصه نوسازی مدارس شرکت دهیم.

این مسئول ادامه داد: برنامه سال جاری دانش‌آموزان در دو قالب نوسازی مدارس و اردوهای جهادی انجام می‌شود.

وی در خصوص اردوهای جهادی دانش‌‌آموزی تأکید کرد: برنامه‌ریزی شده است که در زمینه اردوهای جهادی شش هزار نفر روز دانش‌آموزان را به مناطق اعزام کنیم.

توکلی در زمینه اطلاع‌رسانی اردوهای جهادی در سطح استان قزوین خاطر‌نشان کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته و با برگزاری جلسات و همایش‌های مختلف، نصب بنر و اطلاع‌رسانی به سازمان‌ها از جمله این فعالیت‌ها است.

این مسئول یادآور شد: در اردوهای هجرت جوانان ایران اسلامی طرح‌های بسیار گسترده‌ و بزرگی را انجام داده و این طرح‌ها با اولویت اهمیت انجام خواهد شد و روحیه خدمت‌رسانی جوانان هر روز بیش از پیش افزایش می‌یابد.

وی تشریح کرد: درخواست دانش‌آموزان برای اعزام به مناطق محروم و خدمت‌رسانی به مردم بسیار زیاد شده و این مهم هر روز در حال گسترش در بین جوانان بوده که نشان از افزایش روحیه خدمت‌رسانی در بین جوانان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اذعان داشت: هم‌دلی بین مسئولان بسیار زیاد است که سبب شده استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های برتر در عرصه جهاد سازندگی شناخته و به یک الگوی موفق برای استان‌های کشور تبدیل شود.

توکلی فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی استان قزوین را هدفمند ارزیابی کرده و اضافه کرد: این مهم سبب شد استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های برتر با حضور مسئولان کشوری شروع‌کننده طرح هجرت امسال در تمام کشور باشد.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی مرمت و نوسازی مدارس استان قزوین به دست آنها است و این فعالیت مهم در تمام طول سال سبب خواهد شد دانش‌آموزان برای پیش‌برد اهداف مدارس خود حامی مدیران باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول