اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

اردوهای طرح هجرت تأثیرات عمیق اجتماعی و فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی را در نوع خود بی‌نظیر و دارای تأثیرات عمیق اجتماعی و فرهنگی ذکر کرد.

اردوهای طرح هجرت تأثیرات عمیق اجتماعی و فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین احمد عجم اظهار کرد: طرح هجرت بسیج سازندگی دارای آثار فرهنگی و اجتماعی بوده و موجب تقویت روحیه خودباوری و همدلی را در بین جوانان فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها باید با جدیت نسبت به اجرای طرح‌های بسیج سازندگی ورود پیدا کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها همانند سال‌های گذشته با روحیه بسیجی و جهاد ورود و به اجرای این طرح تأثیرگذار کمک می‌کنند.

عجم اجرای طرح‌های هجرت بسیج سازندگی را موجب نشاط، شادابی و همچنین صیانت از آرمان‌های امام (ره) و شهدا برشمرد.

وی با بیان اینکه می‌توان اجرای پروژه‌های عمرانی استان که در توان اجرایی در قالب طرح هجرت بسیج سازندگی را به این مجموعه واگذار کرد، بیان کرد: بسیج سازندگی توان اجرای پروژه‌هایی که در مناطق کمتر توسعه یافته و اولویت‌دار است را دارد.

استاندار قزوین اجرای طرح هجرت در مناطق روستایی را موجبات ارتقای فرهنگی و اجتماعی این مناطق دانست و تصریح کرد: توسعه مناطق روستایی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی مقوله مهمی است که می‌توان از ظرفیت طرح هجرت در تحقق این امر مهم بهره برد.

وی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی را مورد اقبال مردم ذکر کرد و گفت: استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان در اجرای این طرح هر ساله بی‌نظیر و ستودنی است.

عجم اضافه کرد: تعداد افرادی که در اردوهای طرح هجرت شرکت می‌کنند، قابل ملاحظه بوده و می‌توان به راحتی 750 تیم را در قالب اردوهای طرح هجرت برای روستاهای بالای 20 خانوار تشکیل داد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول