اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

حضور بیش از 18 هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح هجرت 3 تابستان سال جاری با حضور 18 هزار و 559 دانش‌آموز استان کرمان برگزار می‌شود.

حضور بیش از 18 هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام علی مختارآبادی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات تابستان دانش‌آموزان طرح هجرت 3 است که سال جاری با حضور 18 هزار و 559 دانش‌آموز استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه قرآن، عترت و نماز سال جاری 3 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند که تعدادی از آنها برای نخستین بار به این شهر مقدس سفر می‌کنند.

مختارآبادی افزود: فعالیت 30 دارالقرآن، اقدام در مورد طرح ملی حفظ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، اجرای طرح مسجدمحوری با حضور دانش‌آموزان در مساجد محل، برنامه‌ریزی در راستای فعالیت مدرسه‌های قرآنی در ترم تابستان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح تلاوت نور نیز در ماه مبارک رمضان به صورت پخش زنده تلویزیونی هر روز یک جزء قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان نواحی به اجرا گذاشته می‌شود.

مختارآبادی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی 15 روزه با حضور 600 نفر، اردوهای دو روزه تشکیلاتی فرزانگان با حضور 500 نفر، اعزام 800 نفر از دانش‌آموزان مناطق محروم به اردوگاه امام خمینی (ره) تهران نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: از جمله فعالیت‌های علمی پژوهشی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان ثبت‌نام دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به پژوهش، هدایت علمی و حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی در تمام رده‌های سنی دانش‌آموزی، جمع‌آوری مقالات فرهنگیان پژوهنده سراسر استان کرمان از اول تیر ماه و ... است.

مختارآبادی اظهار داشت: در حوزه تربیت بدنی نیز 11 منطقه در سطح استان به صورت ویژه در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول