اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده میاندوآب خبر داد

ثبت‌نام 700 نفر از دانش‌آموزان در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده میاندوآب گفت: تاکنون بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر در طرح هجرت ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 700 نفر از دانش‌آموزان در طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حقوردی جعفری در نشست هماهنگی این طرح اظهار داشت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در طرح هجرت می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و واحدهای مقاومت بسیج مدارس در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح‌های هجرت موجب رفع محرومیت، انسان‌سازی و انسان‌دوستی در شهرها و روستاها می‌شود، افزود: سپاه پاسداران در دوران جنگ مایه ذلت شرق و غرب بود و بعد از جنگ هم در خدمت به محرومان و سازندگی جمهوری اسلامی ایران نقش به‌سزایی داشته است.

جعفری اضافه کرد: اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های ملی و بین‌المللی، نشان از اهمیت و جایگاه رفیع سپاه در سازندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: این طرح علاوه بر رفع محرومیت از شهرها و روستاها موجب انسان‌سازی و انسان‌دوستی در شهرها و روستاها می‌شود.

به گفته فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده میاندوآب مهم‌ترین شاخص طرح هجرت سه، خودباوری و اعتماد به نفس نسل نوجوان و جوان برای پذیرش مسئولیت در آینده و پایبندی به اصول و ارزش‌ها زیر چتر ولایت است. 

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و مکرر امروز شاهد آن هستیم که خانواده بزرگ و نهاد بسیج به سازمانی همه‌جانبه و چند وجهی تبدیل شده که در تمام عرصه‌ها می‌تواند به صورت مطلوب انجام وظیفه کند.

جعفری با اشاره به توان بالای بسیج در تمام عرصه‌ها بیان داشت: در هر عرصه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس نیاز شود بسیج به صورت فعال وارد صحنه می‌شود و با تمام وجود به فعالیت می‌پردازد و وظایف محوله را به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن به انجام می‌رساند.

وی اضافه کرد: اردوهای هجرت سه برای دانش‌آموزان یک ماموریت علمی و عمرانی است و با مشارکت در این طرح‌ها باید برای رشد و شکوفایی استعداد‌های خویش تلاش کنند و توانایی‌های بالقوه‌ خویش را به توانایی‌های بالفعل تبدیل کنند و همچنین پیشرفت و توسعه میهن اسلامی را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

طرح هجرت سه دانش‌آموزی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نیز مرمت و زیباسازی مدارس در تابستان سال 91 در سطح مدارس شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول