اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان قزوین:

ثبت‌نام طرح هجرت تا پایان خرداد ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: زمان ثبت‌نام طرح هجرت 3 سازمان بسیج سازندگی از یکم خرداد شروع شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام طرح هجرت تا پایان خرداد ادامه دارد

مهدی نیک‌جو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدارس و دانشگاه و واحدهای بسیج در سراسر استان قزوین مراجعه کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح هجرت 3 سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: همه اقشار مختلف جامعه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و حضور در اردوهای جهادی تنها به گروه‌های خاص محدود نمی‌شود.

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: خواهران و برادران علاقمند به شرکت در این طرح باید از 15 سال سن کامل برخوردار باشند و کسانی که کم‌تر از این سن دارند نمی‌توانند در طرح هجرت 3 شرکت کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، توسعه منابع طبیعی کشاورزی و آبخیزداری، عمران و آبادانی و آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

طرح هجرت 3 بهترین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

نیک‌جو بیان کرد: اجرای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی بهترین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است که آنان با شرکت در این طرح می‌توانند تجربه‌های اشتغال در جامعه را کسب کنند و این خود یکی از بزرگ‌ترین هدف‌های این طرح عظیم و گسترده است.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: طرح هجرت 3 بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، ارایه خدمات آموزش و علمی، تقویتی و پژوهشی و خدمات فنی‌ و‌ حرفه‌ای، مهارتی و حمایتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی طرح هجرت 3 را در دو نوع اردوی یک روزه و 10 تا 15 روزه برگزار می‌کند، افزود: افراد ثبت‌نام کننده در اردوهای یک روزه این طرح در مدارس شهر قزوین و شهرستان‌ها از جمله تاکستان، البرز،آبیک و بویین‌زهرا از صبح با حضور دانش‌آموزان شروع و تا شب به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: افراد ثبت‌نام کننده در اردوهای 15 روزه نیز برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم استان‌ها اعزام می‌شوند تا با فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و آموزشی بتوانند برای توسعه و آبادانی روستاها و مناطق محروم کمک‌های مؤثری را انجام دهند.

برگزاری کارگروه‌های توجیهی هجرت در 19 بخش استان قزوین

این مقام مسئول گفت: کارگروه‌های توجیهی طرح هجرت 3 در 19 بخش استان قزوین از جمله بخش‌های طارم، محمدیه، خرم دشت، آوج، شال، الموت غربی و شرقی، دشت‌آبی، آبگرم، رامند، بشاریات، ضیاء‌آباد و کوهین برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: کارگروه‌های توجیهی طرح هجرت 3 با حضور بخش‌داران، بهداران و فرمانداران، مسئولان حوزه‌‌های بسیج و مدیران بسیج‌سازندگی استان قزوین برگزار می‌شود.

نیک‌جو با تأکید بر امر آموزش در اردوهای جهادی، ادامه داد: این کارگروه‌ها با هدف توجیهی مسئولان مربوطه طرح هجرت 3 برگزار می‌شود تا این مسئولان با بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی بتوانند این طرح را با کمیت و کیفیت بهتری برگزار کنند.

وی پیرامون زمان برگزاری این طرح در سال‌جاری بیان کرد: کارگروه‌های توجیهی هجرت در 19 بخش استان قزوین تا پایان 23 خرداد تشکیل می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیران و مسئولان مربوطه با حضور در مناطق محروم و روستاهای استان قزوین می‌توانند با محرومیت این مناطق آشنا شوند، اظهار کرد: این مدیران با حضور در این مناطق می‌توانند برای توسعه و آبادانی آن برنامه‌ریزی‌های موثری انجام دهند تا با سرعت بیشتری مناطق محروم و روستاها آباد شوند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول