اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوزه معاونت حقوقی رئیس‎جمهور:

سرمایه‎های حقوقی گلستان تجلیل شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوزه معاونت حقوقی رئیس‎جمهور و معین حقوقی استان گلستان گفت: کارشناسان و مشاوران حقوقی دستگاه‎هایی که خدمات خوبی ارائه می‎دهند از سرمایه‎های حقوقی محسوب شده که باید مورد تجلیل قرار بگیرند.

سرمایه‎های حقوقی گلستان تجلیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد افضلی ظهر امروز در حاشیه نخستین گردهمایی شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‎های اجرایی استان در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان گفت: شناخت اوضاع حقوقی استان‎ها از اهداف برگزاری این گردهمایی است و تمام استان‎ها موظف هستند از ظرفیت‎های حقوقی موجود به بهترین نحو استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و روزآمدی کارشناسان حقوقی با استفاده از دانش حقوقی قضات، استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و کانون وکلا سبب می‎شود سطح دانش مشاوران حقوقی افزایش یافته و نتایج مطلوبی بدست آید.

مدیر کل حوزه معاونت حقوقی رئیس‎جمهور تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم حول محور قانون و احترام و التزام به اجرای آن، به حقوق شهروندان احترام بگذاریم.

افضلی به نقش معین حقوقی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از وظایف این حوزه بررسی و مشکلات استان همچنین پیگیری پروژه‎های رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: دریافت گزارش عملکرد سازمان حقوقی برای حل اختلاف دستگاه‎ها، تقویت و هماهنگی برنامه‎های آموزشی، ارتقای ساختار و تشکیلات دولت در استان‎ها از دیگر وظایف معین حقوقی است و در این راستا به هر میزان مقید به قانون باشیم یقینا با آسیب‎های کمتری مواجه خواهیم شد.

مدیر کل حوزه معاونت حقوقی رئیس‎جمهور به الزاماتی که برای این شورا در نظر گرفته شده اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل کمیسیون‎ها، تقویت ساختارها و بهینه‎سازی مالی از دیگر برنامه‎هایی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول