اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

صنعت‎گران کارآفرین چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: کارآفرینان نمونه بخش صنعت چهارمحال و بختیاری فردا طی مراسمی معرفی و تجلیل ‌می‌شوند.

صنعت‎گران کارآفرین چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار داشت: با برگزاری مراسمی چهار کارآفرین نمونه بخش صنعت این استان که در زمینه ایجاد اشتغال پایدار، توسعه صادرات، رشد اقتصادی و تولید کیفی فعالیت موثری داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

رحمن کرمی با بیان اینکه رشد، پیشرفت و رونق اقتصادی جوامع مدیون کارآفرینی است، افزود: کارآفرینی موجب کاهش بیکاری، توسعه متوازن، توزیع مجدد ثروت و درآمدزایی در جامعه می‌شود.

کرمی بر ضرورت معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر تأکید کرد و گفت: به‌طور قطع و یقین شناسایی و معرفی کارآفرینان به جامعه، بهره‌مندی از توانمندی‌های کارآفرینان در مسیر توسعه و ایجاد اشتغال، توسعه فرهنگ کارآفرینی، برجسته کردن جایگاه کارآفرینی، تشویق و حمایت کارآفرینی نقش بسزایی در ایجاد کارآفرینی در جامعه ایفا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه از آغاز فراخوان حضور در نمایشگاه ساخت ایران در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه کالاهای کیفی و صادرات‌محور از هفتم تا دهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کرمی ادامه داد:‌ تنها کالاهایی که دارای استانداردهای ملی و بین‌المللی، خدمات پس از فروش برای کالاهای مرتبط و دارای کیفیت مناسب با قابلیت صادرات و رقابت در بازارهای جهانی هستند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به طراحی و ساخت نخستین سامانه بازیافت دی اکسید کربن در شهرکرد، گفت: این سامانه با استقرار بر روی دودکش نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع آلاینده، از ورود میلیون‌ها تن گاز کربنیک به محیط زیست جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول