اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اطلاع‌رسانی مطلوب

خبرگزاری فارس توسط دانشگاه سمای رشت تجلیل شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس به دلیل اطلاع‌رسانی مطلوب اخبار دانشگاه سما واحد رشت از طرف معاون این دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.

خبرگزاری فارس توسط دانشگاه سمای رشت تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معاون دانشگاه سما واحد رشت صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی ویژه از خبرگزاری فارس به دلیل تلاش برای انعکاس اخبار این نهاد اظهار کرد: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

رامین شعبانی افزود: خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

وی با اشاره به ماموریت خطیر خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی ابراز کرد: خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌رسانی به مردم از طریق اطلاعات دقیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش می‌کنند و باید در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای با رعایت به حق فردی گام بردارند.      

این مسئول، حفظ حریم اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین‌المللی است را از جمله ویژگی‌های یک خبرنگار خواند و گفت: از ایزد متعال آرزومندیم تا یاری‌مان کند در هر شرایط مدافع ارزش‌های عام انسانی برای پیشرفت مسایل اجتماعی و رهایی ملی باشیم.

به گزارش فارس، در این ویژه برنامه به دلیل درج اخبار به‌هنگام و گسترده «افتتاح نخستین مرکز آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی شمال کشور» و بازتاب گسترده آن در جامعه، خبرنگار فارس گیلان مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول