اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

41 کشاورز نمونه آملی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته جهادکشاورزی، 41 کشاورز نمونه استانی و شهرستانی آمل تجلیل شدند.

41 کشاورز نمونه آملی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه این شهرستان با اشاره به اینکه هیچ حرفه‌ای محبوب‌تر از کشاورزی نیست، اظهار داشت: با رفع عمده مشکلات این بخش می‌توانیم به این حرفه امید بیشتری داشته باشیم.

مرتضی‌ امینی‌نیاکی با اعلام اینکه 41 کشاورز نمونه آملی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تجلیل شدند، یادآور شد: از این تعداد هفت کشاورز به عنوان نمونه استانی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی هشت طرح تولیدی و خدماتی در آمل به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: برای این تعداد پروژه‌ 52 هزار میلیون و 195 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

امینی گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و آورده شخصی تامین و هزینه شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در پروژه‌های هفته جهاد کشاورزی آمل، یک هزار و 565 میلیون ریال اعتبار دولتی هزینه شده، عنوان کرد: برای بهره‌برداری رساندن این طرح‌‌ها 15 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها 35 هزار و 310 میلیون ریال آورده شخصی افراد هزینه شده، عنوان کرد: 236 خانوار از روستاییان این شهرستان از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند و برای 38 نفر نیز بطور مستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی آمل در استان اذعان داشت: این شهرستان در تولیدات مرغ، گوشت قرمز و محصولات کشاورزی مانند برنج و مرکبات جایگاه‌های برتری در استان دارد.

امینی در پایان اذعان داشت: ایجاد امنیت پایدار غذایی که لازمه امنیت ملی کشور به شمار می‌رود از اهداف بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول