اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

31 تولیدکننده نمونه اسدآبادی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی از 31 تولیدکننده نمونه شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

31 تولیدکننده نمونه اسدآبادی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، پیش از ظهر امروز طی مراسمی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی از 31 نفر تولیدکننده نمونه شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

فرماندار اسدآباد در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نامگذاری امسال علاوه بر شکوفایی فضای کار و تولید موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه دولت در چند سال اخیر به بخش کشاورزی اهمیت ویژه‌ای داده است، از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامی خواست موفقیت خود را در امر افزایش تولید و بهره‌وری بیش از پیش تقویت کنند.

وی نقش انکارناپذیر تولیدات کشاورزی در چرخه اقتصاد شهرستان و استان مهم خواند و افزود: کشاورزی دانش‌بنیان و مکانیزاسیون از اهمیت بالایی برخوردار است که امسال دولت حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه هر سال گروهی شامل تولیدکنندگان، آموزش، ترویج و بخش‌های تخصصی با در نظر گرفتن شاخص‌ها، کشاورزان و دامداران نمونه را انتخاب و معرفی می‌کنند، گفت: امسال نیز 31 نفر از افراد در بخش‌های تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، آبخیزداری، آبزی‌پروری، منابع طبیعی، دامپزشکی و انواع محصولات کشاورزی در سطح استان همدان و شهرستان نمونه شناخته شدند.

حسین فضلی با اشاره به اینکه 12 هزار و 500 بهره‌بردار در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: از این تعداد 31 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که سه نفر از آنان نمونه استانی هستند.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان اسدآباد از اراضی آبی 32 هزار هکتار، 21 هزار هکتار دیم و 4 هزار و 700 هکتار باغات است، تصریح کرد: پنج مرکز خدمات کشاورزی و شش خدمات فنی و خصوصی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول