اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی

سرپرست و خبرنگار خبرگزاری فارس در استان ایلام تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام و خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان شیروان چرداول در آیینی با اهدای لوح یادبود تجلیل شدند.

سرپرست و خبرنگار خبرگزاری فارس در استان ایلام تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، از سوی فرماندار شهرستان شیروان چرداول از سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام و خبرنگار فارس در شهرستان شیروان چرداول با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

در این آیین که با حضور شریفی فرماندار شهرستان شیروان چرداول، حسن‌پور معاون فرماندار شیروان چرداول و صابری بخشدار شیروان برگزار شد از زحمات سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام و خبرنگار دفتر خبری خبرگزاری فارس در شهرستان شیروان چرداول تجلیل به عمل آمد.

فرماندار شیروان چرداول در این آیین ضمن اشاره به تقدس قلم و کار خبرنگار اظهار داشت: حرفه خبرنگاری مقوله بسیار مهم و ارزشمندی است که از جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردار است.

محمدجواد شریفی افزود: زحمات اصحاب رسانه در انتشار اخبار و تنویر افکار عمومی بر هیچکس پوشیده نبوده و نقش این قشر فرهیخته در توسعه و پیشرفت جامعه بسیار ستودنی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه خبرگزاری فارس به عنوان یک مجموعه مورد اطمینان، پویا و تلاشگر در عرصه رسانه‌ای کشور از زحمات کارکنان، خبرنگاران و مسئول این خبرگزاری در استان ایلام تجلیل کرد.

این مسئول اضافه کرد: خبرگزاری فارس یک منبع موثق و مورد اعتماد بوده که بیشترین اطلاعات و اخبار را از این خبرگزاری دریافت می‌کنیم.

شریفی تصریح کرد: ملاحظه خبرگزاری فارس به عنوان یک منبع خبری قابل اعتماد و صادق به عنوان یک برنامه کاری در دستور کار روزانه قرار دارد.

فرماندار شیروان چرداول گفت: عنایت خبرگزاری فارس به این شهرستان در حال توسعه و انتشار اخبار آن موجب افتخار بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این آیین نیز با اهدای لوح یادبودی از سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام و خبرنگار دفتر خبری خبرگزاری فارس مستقر در شهرستان شیروان چرداول تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول