اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم:

برترین‌های بخش کشاورزی قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: 36 نفر از تولیدکنندگان و بهره‌برداران نمونه و برتر بخش کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در مراسمی تجلیل می‌شوند.

برترین‌های بخش کشاورزی قم تجلیل می‌شوند

علی‌محمد ملاتقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران نمونه و برتر بخش کشاورزی اظهار داشت: این مراسم همزمان با هفته بزرگداشت جهاد کشاورزی در ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از 36 نفر در زمینه باغبانی، دام، شیلات، زراعت، آب و خاک، منابع طبیعی، آبخیزداری، صنایع و تشکل‌های کشاورزی، امور اراضی و ترویج کشاورزی در گرایش‌های مختلف تجلیل می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان داشت: این افراد در طول یک سال شناسایی شده‌اند و از محل فعالیت آنها بازدید‌های مستمر صورت گرفته است و در نهایت از 10 نفر منتخب در هر رشته نفراتی به عنوان برتر انتخاب شدند.

ملاتقی به اهداف انتخاب نمونه‌های کشاورزی اشاره و تصریح کرد: ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های روستاییان، تولیدکنندگان، بهره‌برداران بخش کشاورزی، ارتقای جایگاه و اهمیت حرفه کشاورزی در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان شاغلان بخش کشاورزی و تشویق آنان به ادامه فعالیت سازنده از جمله این اهداف است.

وی تصریح کرد: معرفی الگوهای عملی و قابل اعتماد در بین تولیدکنندگان به روستاییان و عشایر به منظور تشویق سایر افراد، معطوف کردن افکار عمومی جامعه به ابعاد مختلف فعالیت‌های جهاد کشاورزی و مطرح کردن مسائل و مشکلات روستاییان در سطوح ملی استانی و محلی با مسئولان اجرایی، فراهم کردن زمینه مساعد به منظور تبادل تجربیات و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی در مناطق روستایی از جمله اهداف معرفی افراد برتر است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول