اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای لوح تقدیر

هنرمندان نخستین جشنواره هنر و گلاب آبیک تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از هنرمندان نخستین جشنواره هنر و گلاب شهرستان آبیک که در 24 اردیبهشت ماه امسال برگزار شده بود، تجلیل شد.

هنرمندان نخستین جشنواره هنر و گلاب آبیک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک امروز در این مراسم گفت: در مقوله فرهنگ یا نباید پا پیش بگذاریم و یا اگر بخواهیم حرکتی در عرصه فرهنگ انجام دهیم باید با قوت و در نهایت دقت و صحت وارد شویم.

محمد‌حسن نصیری افزود: اگر هنرمندان شهرستان آبیک جلوتر از هنرمندان سایر شهرستان‌های استان قزوین نباشند، عقب‌تر هم نیستند.

وی ادامه داد: هنرمندان شهرستان آبیک با توجه به استعداد و توانایی‌هایی که دارند باید پا را فراتر گذاشته و با برنامه‌ریزی بهتر و مدون‌تر در راستای برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی بزرگتر و با کیفیت‌تر گام‌های مؤثری بردارند.

این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از سوی کانون هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: آحاد جامعه باید با توجه به مسلمان بودن دستورات و فرامین قرآنی را در زندگی فردی و اجتماعی پیاده و عملی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک اضافه کرد: متأسفانه بی‌حجابی که در جامعه وجود دارد سبب رنجش و اعتراض مردم است که بانوان باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) نسبت به رعایت حجاب حساس باشند.

در این مراسم از هنرمندان کانون‌ها و انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک که د‌ر نخستین جشنواره هنر و گلاب این شهرستان حضور داشتند‌ با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

شاعران کانون ادبی نیما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در این مراسم اشعاری را قرائت کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول