اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

یاد امام و شهیدان یوسف‌پور در ناغان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادواره امام راحل و سرداران شهید یوسف‌پور با حضور دستیار وزیر دفاع، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمع کثیری از مردم و مسئولان در مسجد جامع شهر ناغان برگزار شد.

یاد امام و شهیدان یوسف‌پور در ناغان گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی یوسف‌پور عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران عصر پنجشنبه در یادواره امام خمینی(ره) و شهیدان یوسف‌پور در مسجد جامع ناغان اظهار داشت: خرداد، ماه سرنوشت‎سازی در انقلاب اسلامی است که حوادثی همچون فتح خرمشهر، ارتحال امام و قیام 15 خرداد 42 را در خود جای داده است.

وی با اشاره به اهداف قیام ملت ایران به رهبری امام راحل، افزود: آنچنان که یک خبرنگار انگلیسی نیز نوشته، در زمان ورود امام به کشور در سال 57 حدود 5 میلیون نفر از ایشان استقبال کردند که در آن زمان هر کیلو گوشت 200 تومان قیمت داشت اما در سال 68 و در مراسم ارتحال امام امت بیش از 8 میلیون نفر به مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان رفتند، این در حالی است که قیمت هر کیلو گوشت در آن سال به یک هزار تومان رسیده بود.

رئیس هیئت مدیره شستا تصریح کرد: این خبرنگار انگلیسی نتیجه گرفته که هدف قیام ملت ایران بهبود وضعیت مالی و اقتصادی نبوده بلکه ایرانیان برای بدست آوردن آزادی و استقلال انقلاب کردند.

وی بر ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل در کشور تاکید کرد و گفت: امام، ملتی که شاهش دست‌نشانده آمریکا بود را آزاد کرد و پس از نیز به رهبری امام و خلف صالح ایشان و فداکاری ملت توانست 33 سال در مقابل آمریکا بایستد و هر روز بر قدرتش در منطقه افزوده شود.

یوسف‌پور ادامه داد: این در حالی است که آمریکا هر کشوری که در مقابلش بایستد را کمتر از یک سال از پای درمی‌آورد که مکزیک، ژاپن، کره جنوبی و آلمان از نمونه‌های قابل ذکر در این راستاست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهداست، افزود: لازمه تداوم حرکت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف عالی آن حرکت در مسیر شهدا و امام شهداست.

یوسف‌پور در ادامه با اشاره به برکت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عصری زندگی می‎کنیم که به پاس خون شهدا عصر طلایی مردم بختیاری است.

وی افزود: رژیم‌های قاجار و پهلوی دشمنی آشکاری با مردم بختیاری داشتند و نگذاشتند این سرزمین رشد و پیشرفت کند اما اینک به برکت انقلاب همه شرایط برای سازندگی و پیشرفت این منطقه مهیاست که باید این فرصت را مغتنم شمرد.

یوسف‌پور ادامه داد: در این عصر طلایی در راستای توسعه و پیشرفت استانمان از 100 امتیازی که می‎توانستیم کسب کنیم، تنها 20 امتیاز گرفته‌ایم که باید با وحدت و اتفاق نظر برای جبران کاستی‌ها و محرومیت‎ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرمایشی از امام راحل مبنی بر ضرورت اتحاد در سازندگی همانند اتحاد در جنگ هشت ساله، اظهار داشت: ما که فرزندان امام هستیم وظیفه داریم فرمان امام را عملی کرده و با وحدت در روستاها و شهرها و استان از این عصر طلایی در راه سازندگی استان استفاده کنیم.

رئیس هیئت مدیره شستا همچنین ماموریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را خدمت به مردم و اجرای عدالت عنوان کرد و گفت: اگر نمایندگان انجام این ماموریت را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای تحقق آن تلاش کنند، مردم نیز در کنار آنها خواهند بود و در غیر این صورت آنها را کنار خواهند زد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول