اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

دنیای استکبار در برابر مقاومت ملت ایران مستأصل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: امروز دنیای استکبار در مساله مقاومت ملت ایران، برای اینکه آمیخته با پیشرفت است، مستأصل شده است.

دنیای استکبار در برابر مقاومت ملت ایران مستأصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ‌یکی از این نقطه‌های برجسته مسئله مقاومت در عین پیشرفت است که در سیره سیاسی امام هفتم دقیقاً مشخص بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران 33 سال در مقابل استکبار ایستاده است و امروز در عرصه توسعه دانش‌بنیان و فناوری هم‌پای کشورهای پیشرفته دنیا قرار گرفته‌ایم، بنابراین مردم و مسئولان کشور باید بدانند که آمریکا و استکبار می‌خواهند جلوی پیشرفت و مقاومت ما را بگیرند و برای این امر به اقدام برای شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران روی آورده‌‌اند، اما به لطف خداوند، ولایت‌فقیه و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره نقشه‌های شوم آنان با شکست رو به رو می‌شود.

خطیب جمعه مشهد اظهار داشت: دشمنان نمی‌توانند با تحریم اقتصادی، جنگ و فشار، مردم ما را تسلیم کنند.

وی به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: برگزاری مذاکرات برای این است که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، اما مردم ایران توانستند عزت نظام را تثبیت کنند و دشمن را پای میز مذاکره به زانو در آورند.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه سیره سیاسی پیامبر و ائمه معصومین خط راهبردی سیاسی را به ما آموزش می‌دهد، گفت: امروز دنیای استکبار در برابر مقاومت ملت ایران،‌ برای اینکه آمیخته با پیشرفت است، مستأصل شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول