اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل‌آباد:

راه امام برگرفته از مسیر ائمه اطهار(ع) بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلیل‌آباد گفت: الگو و راه امام خمینی(ره) برگرفته از الگو و پیروی از مرام و روش ائمه اطهار(ع) بود.

راه امام برگرفته از مسیر ائمه اطهار(ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام اباصلت غفاری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ملکوتی امام خمینی(ره) که در محل مسجد جامع شهر خلیل‌آباد با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بندگی خالصانه امام سبب شد که آن‌چنان در دل مردم جای گیرد که دنیا را متحیر کرد.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به مراسم استقبال از ورود امام بعد از سال‌ها به کشور و نیز علاقه مردم به ایشان ‌و از طرفی ارتحال حضرت امام و مراسم با شکوه تشییع ایشان افزود: عزیز بودن امام به خاطر عدم دل بستگی به دنیا بود. 

وی گفت: انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط خبرگان مردم بعد از رحلت امام راحل، ‌همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و خواب و استراحت را از آنان گرفت.

امام جمعه خلیل‌آباد با یادآوری قیام 15 خرداد ‌و شهادت جمع زیادی از مردم این حرکت را سبب روشنگری و حرکت و خروش مردم ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول