اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا عنوان کرد

نشر ویژگی‌های ائمه در راستای تحقق جامعه منتظر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: نشر ویژگی‌های ائمه سبب تحقق جامعه منتظر می‌شود.

نشر ویژگی‌های ائمه در راستای تحقق جامعه منتظر

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در همایش اشاعه فرهنگ فاطمی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: تقوا و بی‌آلایش بودن زندگی حضرت زهرا (س) همواره سبب شده که بانوان امروز جامعه ما از این بانوی گرامی الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در زندگی خویش لحظه‌ای جذب دنیا و اموال آن نشد و در کمال فروتنی و تقوا به ارشاد و تبلیغ شیعیان پرداخت.

وی با اشاره به درجاتی که حضرت زهرا (س) به واسطه تقوا و معنویت به آن دست یافته بودند، بیان کرد: دختر گرامی پیامبر اسلام هیچ‌گاه در عمل به واجبات و ترک محرمات کوتاهی و یا سهل‌انگاری نکرد و همیشه و در همه حال با یاد خدا دل و جان خود را آرامش و تسلی می‌داد که این مهم باید الگوی زنان و دختران باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا با بیان اینکه یکی از صفات ناب و برجسته حضرت زهرا (س)، صدیقه است، افزود: این صفت در واقع مقامی است که آن بانو به واسطه راستگویی فراوان به آن دست پیدا کرده‌اند و بر اثر فراوان خواندن ایشان به این صفت جزو نام ایشان شده است.

وی عنوان کرد: خاندان پیامبر برای تبلیغ و حفظ اسلام تمامی خطرات و موانع را به جان خود خریده و موجب عزت و سربلند ماندن این دین جاودانه و عزیز شدند که امروز نیز ثمره آن جمهوری اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا با بیان اینکه لزوم نشر ویژگی‌های ائمه در راستای تحقق جامعه منتظر بسیار ضروری و لازم است، تصریح کرد: شیعیان باید با تولید اندیشه و فکر در راستای مبارزه با فرهنگ ضد ارزشی غربی‌ها گام بردارند.

عباسی اضافه کرد: قرآن کریم می‌فرماید که مسلمانان با قدرت ایمان و توکل خود می‌توانند بر همه دسیسه‌چینان و کفار در جهان پیروز شده و به برتری برسند.

وی حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: زنان جامعه اسلامی می‌توانند با حفظ حریم حجاب و عفاف خود زمینه‌ساز تشکیل جامعه منتظر و عدالت‌محور شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا بیان کرد: پیشبرد چشم‌اندازهای فرهنگی در جامعه نیازمند این است که مسئولان نگاه و توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول