اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

اهانت به ساحت ائمه مکر انگلیس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: اهانت به ساحت ائمه اطهار (ع) به ویژه امام دهم شیعیان فتنه و مکر انگلیس است.

اهانت به ساحت ائمه مکر انگلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: امان هادی نقش بسیاری در جلوگیری از انحرافات دینی و همچنین مبارزه با اندیشه‌های فاسد داشت به طوری که این امام بزرگوار در حیات طیبه خود سعی کرد برابر اندیشه‌های غلط غیراسلامی مقاومت کند.

وی با یادآوری اینکه دنیای غرب از اهانت به ساحت قرآن کریم، نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت هیچ ثمری جز نفرت و ایجاد فضای دوگانگی در نظام مرسوم جهانی نمی‌برد اضافه کرد: چنین اهانت‌هایی نتیجه کج‌اندیشی و بی‌قید و بندی استکبار است که امروز خود را مدعی راستین آزادی و اخلاق نیکو می‌داند.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود به برگزاری آئین یوروویژن در کشور جمهوری آذربایجان اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه که اهانتی آشکار به اسلام است به دست مزدورانی برگزار می‌شود که هیچ اعتقادی به پایبندی به اخلاق و اندیشه‌های سالم انسانی ندارد.

قیاسی عقب‌نشینی سران جمهوری آذربایجان را از مواضع قبلی خود در رژه همجنسبازان یادآور شد و افزود: این عقب نشینی در سایه امر به معروف و نهی از منکر مردم ایران و هشدار مراجع انجام شده و باید این گونه اقدامات بیشتر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بی‌بند و بار غرب که امروز بیشترین ضربه را از ناحیه فروپاشی نظام خانواده می‌خورد در آستانه سقوط واقعی قرار گرفته که به یقین می‌توان گفت: جامعه حیوانی و جامعه یله هیچ حد و حدودی را در اخلاق و معنویت و انسانیت نمی‌شناسد.

امام جمعه بیله‌‌سوار همچنین ایام امتحانات دانش‌آموزان را یادآور شد و از خانواده‌ها خواست؛ فضای خانه را برای امتحان و تحصیل دانش‌آموزان شایسته و مناسب آراسته کنند تا این مرحله از موفقیت برای نسل آینده ما مطلوب‌تر از پیش رقم بخورد.

قیاسی در پایان سخنان خود اهمیت انتخاب درست در امر ازدواج را از سوی زوجین یادآور شد و گفت: از جمله معیارهای ارزشمندی که در اسلام به آن توجه خاص شده دینداری و ایمان به خداوند است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول