اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌جام:

توهین به ساحت ائمه اطهار(ع) توطئه یهود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌جام گفت: توهین به ساحت ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع)، توطئه آشکار یهود و صهیونیسم جهانی است.

توهین به ساحت ائمه اطهار(ع) توطئه یهود است

سیدعلی موسوی‌فر، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: ریشه تمام اهانت‌ها به اسلام، به یهود و صهیونیسم جهانی باز می‌گردد، زیرا آنها از اسلام اهل‌بیت هراس دارند.

امام جمعه تربت‌جام تاکید کرد: اسلام مطرح شده از ناحیه ائمه و اسلام امام هادی(ع)، پاسخ‌گوی تمام مشکلات و نیازهای بشر امروز است و همین امر، سران مستکبر دنیا را به وحشت انداخته است.

موسوی‌فر ادامه داد: عمل این عده از توهین‌کنندگان، مانند این است که بخواهند نور الهی را با آب دهان خود خاموش کنند و غافل از این هستند که این امر، هیچ‌ گاه امکانپذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: اسلام بسیاری از منافع غیر مشروع مستکبران را قطع کرده و آنها با اهانت به ساحت اهل‌بیت، به دنبال انتقام و جبران ضرر خود هستند.

امام جمعه تربت‌جام یادآور شد: اسلام امام هادی(ع) بصیرت را در سطح جهانی فراهم کرده است و ما شیعیان باید ادامه‌ دهندگان واقعی راه ائمه اطهار باشیم.

موسوی‌فر اظهار کرد: اسلام ولایی تبدیل به یک الگوی جهانی شده و بسیاری چشم دیدن موفقیت‌ها و هم‌چنین اقبال وسیع مردمی نسبت به آن را ندارند و با انجام اعمال سخیفی مانند اهانت به قرآن، ائمه و یا پیامبر بزرگوار اسلام، عقده‌گشایی می‌کنند.

امام جمعه تربت‌جام با اشاره به رسالت مومنان در مقابله با این اهانت‌ها گفت: بهترین راهکار این است که معارف الهی را به‌درستی تبیین و تبلیغ کنیم و آنها را در سطح جهان گسترش بدهیم.

وی خطاب به دشمنان اسلام نیز یادآور شد: دشمنان باید بدانند که چراغ هدایت الهی، همیشه فروزان و شعله‌ور است و هر کس که در مقابل آن بایستد، خودش کور می‌شود.

امام جمعه تربت‌جام در ادامه با اشاره به آغاز ماه رجب، تاکید کرد: آغاز ماه رجب امسال که مصادف با میلاد باسعادت امام محمدباقر(ع) نیز است، با فتح خرمشهر تقارن دارد و این امر را باید به فال نیک گرفت.

موسوی‌فر گفت: این ماه دارای فضایل بسیار زیادی است و پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرماید، هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، آتش الهی از او دور می‌شود و اگر سه‌ روز روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین روزه ‌گرفتن در این ماه دارای فضیلت است و در کنار آن پیامبر اسلام، مسلمانان را به استغفار در این ماه نیز توصیه کرده و فرموده‌اند، ماه رجب، ماه استغفار امت من است.

موسوی‌فر اظهار کرد: در آیات و روایات، ماه رجب با عنوان «رجب‌الاصب» نیز شناخته می‌شود، زیرا در این ماه شاهد ریزش الطاف و رحمت الهی بر سر بندگان هستیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول