اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

چراغ هدایت ائمه با هتاکی دشمنان خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: چراغ هدایت ائمه با هتاکی دشمنان هر روز پرنورتر شده و خاموش نمی‌شود.

چراغ هدایت ائمه با هتاکی دشمنان خاموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: امام هادی(ع) نمونه‌ای از انسان کامل و مجموعه سترگی از اخلاق اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امام در تمام زمینه های فردی، اعم از ظاهری و اخلاقی، زبانزد همگان بود، افزود: از ویژگی‌های برجسته اخلاقی امام هادی(ع)، ساده زیستی و دوری از دنیا و  وارسته بودن ایشان از ظواهر از دنیا بود.

این مسئول با بیان اینکه این امام همام در علم، فقاهت و دیانت نمونه است، گفت: مردم باید از این‌گونه الگوهای کامل پیروی کنند و تمام مراحل زندگی خود اعم از سیره عملی و رفتارهای اجتماعی زندگی خود را با زندگی ائمه معصومین (ع) تطبیق دهند تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند.

قهرمانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: آینده به جامعه ایران اسلامی لبخند می‌زند و یقیناً به لطف الهی این نظام برای عظمت الهی ادامه می‌یابد و مردم ایران از شجره طیبه نظام اسلامی میوه‌های شیرین و سعادتمندانه دریافت می‌کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به گفت‌وگوهای بغداد و تحریم‌های دشمنان بیان کرد: نمایندگان ایران با اقتدار در این مذاکره شرکت کردند و با صلابت از حقوق هسته‌ای نظام دفاع کرده و به موفقیت رسیدند.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده که مسئول دفاع از حقوق هسته‌ای مردم ایران هستند در نهایت با موفقیت به ایران برمی‌گردند.

این مسئول در ادامه به هتک حرمت ائمه اشاره کرد و گفت: برخی دشمنان سعی می‌کنند با اهانت به ائمه معصومین(ع) به خصوص امام هادی (ع) چراغ هدایت را خاموش کنند اما باید بدانند این حضرات مانند خورشید تابان نورافشانی کرده و چهره علمی و فضیلت‌های اخلاقی آن‌ها افزون‌تر می‌شود و آن‌ها بیشتر از گذشته مورد اطاعت مردم قرار می‌گیرند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اتمام دوره هشتم مجلس و آغاز مجلس نهم گفت: نمایندگان باید با تمسک به سیره ائمه، رعایت تقوا و برنامه‌ریزی دقیق به وعده‌های خود عمل کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول