اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام کرد

استفاده از توانمندی دیپلماتیک برای مقابله با هتاکان به ائمه

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مراجع رسمی و ذی‌صلاح کشور توانمندی‌های سیاسی و دیپلماتیک خود را برای محکومیت این اقدام موهن و جلوگیری از تکرار هتاکان به مقدسات اسلامی، به کار بندند.

استفاده از توانمندی دیپلماتیک برای مقابله با هتاکان به ائمه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: عناد و کینه ورزی و وهن به پیام ادیان و دیانت مردمان قدیمی‌ترین و هرزترین ابزار منسوخ شده دین‌ستیزان و دین‌گریزانی است که با سلاح جهل و در لفافه لجاجت پایدار به جنگ نور و ایمان می‌روند البته کار عبثی که جز این در برابر عظمت دین از آنها بر نمی‌آید.

این بیانیه می‌افزاید: تأسف‌بار اینکه در طول چند سال اخیر جهان اسلام به ویژه شیعیان در سکوت خفت‌بار غرب و نظام‌های لیبرال دموکراسی شاهد هتاکی و بی‌حرمتی فراوانی بوده، اقدامات مغرضانه‌ای چون انتشار موهن تمثال مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و نیز سوزاندن قرآن‌کریم و تعرض به اماکن مقدس و قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در کربلا و نجف اشرف، عمق کینه و دشمنی ریشه‌دار آنها را آشکار می‌سازد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: اینکه در فضای مجازی نیز در اقدام شیطانی و در راستای تخریب باورها و ارزش‌های شیعیان و کم‌رنگ جلوه دادن انوار الهی اهل بیت (ع)، شاهد گستاخی ایادی استکبار و عده‌ای گمراه هستیم که با پیروی از ابلیس و در قالب پخش ترانه توهین‌آمیز به امام علی‌النقی (ع) قلوب تمام دوست‌داران آن حضرت را آزرده و خود را برده فکری یزیدیان کرده‌اند.

این بیانیه تأکید کرد: بی‌تردید در این عمل زشت دست وهابیون به ظاهر دین‌مدار و رسانه‌های دین‌ستیز انگلیسی نمایان است و ما بر این باوریم که بروز رفتارهای چنین مغرضانه نسبت به ائمه معصومین (ع) ناشی از گسترش انوار بیداری اسلامی در منطقه و فروپاشی رژیم‌های وابسته دیکتاتوری غرب است.

این بیانیه یادآور شد: بی‌شک همراهی سکولاریسم دین‌ستیز غربی و وهابیت سعودی برای مقابله با جبهه مقاومت و انسجام این دو محور شوم در خاورمیانه تنها برای تثبیت رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، بنابراین در چنین برهه حساسی بر تمام مسلمانان به ویژه ما شیعیان که دل در گرو مقدسات اسلامی و ائمه معصومین (ع) داریم تکلیف است با اتحاد و همدلی بیشتر و با واکنش مناسب‌تر مانع تکرار این اقدامات شوم شده و انزجار خود را اعلام داریم. 

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: بی‌تردید این اقدام وقیحانه نه تنها در اعتقاد و ایمان استوار پیروان مکتب اسلام رخنه‌ای وارد نخواهد کرد بلکه عامل وحدت کلمه خواهد بود که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) همگان را به آن دعوت می‌کرد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول