اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

توهین به ائمه نشانه نابودی دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: مستکبران در برابر اسلام، هیچ هستند و اهانت و جسارت آنها به ائمه اطهار، نشان‌دهند نابودی دشمنان اسلام است.

توهین به ائمه نشانه نابودی دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین‌زهرا در مسجد جامع بویین‌زهرا با تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: امام هادی (ع) همواره در زندگانی خویش در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده و از حقوق شیعیان و مظلومان دفاع می‌کرد و امروز نیز الگوی آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه دسیسه‌های دشمنان همواره با روشنگری ائمه اطهار نقش بر آب می‌شد، افزود: نقش امام هادی (ع)در مبارزه با اختناق و ستم زمانه خویش بسیار چشم‌گیری و اساسی است.

امام جمعه بویین‌زهرا با بیان فضیلت‌های ماه مبارک رجب، تصریح کرد: همه مسلمانان باید در این ماه با تقوا و انجام عمل صالح برای نزدیکی و تقرب به خداوند متعال گام بردارند.

زرینه با اشاره به اینکه روایات و احادیث متعددی پیرامون فضیلت این ماه پرخیر و برکت وجود دارد، عنوان کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) ماه رجب برای استغفار و طلب آمرزش برای مسلمانان است.

وی ادامه داد: امام صادق می‌فرمایند: هنگامی که قیامت فرا می‌رسد و فوج فوج مردم وارد محشر می‌شوند، منادی عالم با فریاد بلند کسانی را که ماه رجب را با روزه و دعا گرامی داشته‌اند صدا می‌زند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا حضور جوانان و نوجوانان در مراسم و محافل دینی را مایه عزت و افتخار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ایمان به خدا و توسل‌جویی به ائمه موجب خیر دنیوی و اخروی برای مردم می‌شود.

زرینه عنوان کرد: قطعا خداوند متعال به همه کسانی که در راه وی در دنیا متحمل فشار و تحمل رنج و سختی می‌شوند، پاداش و جزای خیر عطا می‌کند.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت هفته ایثار و مقاومت در کشور تصریح کرد: اقتدار و عزت کنونی در کشور مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است که با قدرت و شجاعت بی‌مانند خویش موجب سرافرازی و پا بر جا ماندن دین مبین اسلام شدند.

امام جمعه بویین‌زهرا اتحاد ملت در اصول و ارزش‌های واحد را عامل شکست دشمنان برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با قدرت هرچه تمام‌تر در مسیر سعادت و فتح قله‌های دانایی گام بر می‌دارد.

زرینه در خاتمه با محکومیت اهانت به ساحت امام هادی (ع) تأکید کرد: مستکبران عالم امروز در برابر عظمت و اراده اسلام پوچ بوده و هیچ قدرتی از خود ندارند و با اینگونه اعمال، لحظه به لحظه به مرحله سقوط و نابودی نزدیک می‌شوند.

 

امام جمعه آوج: شیعیان پاسخی قاطع به سران کفر بدهند

همچنین امام جمعه آوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه قدرت مسلمانان در جهان رو به افزایش است، اظهار کرد: تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و شبهه در میان شیعه و سنی‌ها به جایی نمی‌رسد و تمام دسیسه‌های آنان به شکست می‌انجامد.

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی با اشاره به لزوم محکومیت سراسری مسلمانان در موضوع جسارت به امام هادی (ع) اضافه کرد: شیعیان باید پاسخی قاطع و راسخ به سران نفاق و کفر در جهان بدهند.

امام جمعه آوج با اشاره به شکست فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به قدرت اول منطقه‌ای تبدیل شده و هیچ حکومتی نمی‌تواند در برابر عظمت و اراده راسخ این ملت ایستادگی کند.

وی اعتماد مردم به نظام اسلامی را بزرگ‌ترین دستاورد کشور دانست و عنوان کرد: مردم با حضور پرشکوه و وحدت‌آفرین خود در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که تا پای جان در راه آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و والامقام جنگ تحمیلی ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه آوج با اشاره به پیشرفت‌های اخیر کشور در عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی بیان کرد: جوانان و نوجوانان غیرتمند و سخت‌کوش ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و توسل به معصومان توانسته‌اند کشور را در مسیر توسعه و اقتدار قرار داده و موجب هراس و وحشت شدید دشمنان شوند.

هاشمی اضافه کرد: در سال جاری وظیفه داریم که باید با وحدت و یکپارچگی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

امام جمعه دانسفهان: شیعیان در برابر توهین به مقدسات آرام نمی‌گیرند

حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دانسفهان با بیان اینکه شیعیان در برابر توهین به مقدسات خویش آرام نمی‌گیرند، اظهار کرد: سران استکبار با حضور و اتحاد ملت شریف ایران اسلامی شکست خورده و از صحنه خارج می‌شوند.

وی افزود: دین مبین اسلام به مسلمانان سفارش کرده که در برابر توطئه‌ها و نفاق مستکبران ساکت نشسته و از حقوق خود و دیگر مظلومان جهان حمایت کنند.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به پایان کار مجلس هشتم و آغاز دور نهم مجلس شورای اسلامی در روز‌های آتی، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در هر زمان با تصویب قوانین و مقررات به پیشرفت و توسعه کشور کمک می‌کند.

انصاری با اشاره به لزوم تلاش و همت بیشتر نمایندگان راه‌یافته به مجلس در دوره نهم تأکید کرد: قطعا هر یک از مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی با تلاش و کوشش خود سبب اقتدار و قدرت همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون می‌شوند.

وی با اشاره به تلاش گسترده سیاست‌مداران غربی در سال‌های اخیر برای جلوگیری از توسعه و افتخار آفرینی‌های کشور اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز غرب با انواع دسیسه‌ها و طرح نقشه‌های شوم به دنبال منحرف کردن کشور از اندیشه دستیابی به علوم و فنون مختلف است، اما قطعا اراده و عزم مثال‌زدنی ملت ایران نقشه‌های آنان را بر هم زده و سبب عزت و اقتدار روز‌افزون جمهوری اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول