اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

ایران با تقدیم 200 هزار شهید بقایش را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: ایران اسلامی ما در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 200 هزار شهید بقایش را برای همیشه بیمه کرده است.

ایران با تقدیم 200 هزار شهید بقایش را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حمید رضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: فرق امام حسین (ع) با یزید در خدایی بودن و نبودن بود به طوری که ما نیز اگر امروز ولی‌فقیه زمان را نشناسیم راه به جایی نخواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند روز به روز پدران و مادران شهید به دلیل کهولت سن از بین ما می‌روند اما فرزندان و همسران و وابستگان آنها در میان ما هستند ولی باید به یاد داشته باشیم که همه ما زنده به مسلک و مرام شهدا هستیم و زندگی ما نیز در تبعیت از ولایت فقیه و خون و عزت‌آفرینی شهدا است.

وزیر آموزش و پرورش رمز پیروزی ملت ایران را در تداوم راه شهدا توصیف کرد و افزود: شهادت به معنای تقدیم جسم و جان نیست بلکه شهادت تبعیت از امر ولی فقیه و رهبری صالح است که در روی زمین ماموریت و رسالت اسلامی داشته و حجت خدا به شمار می‌رود.

حاجی بابایی یادآور شد: شهدای ما به نام اسلام و برای احیای دین بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی عازم جبهه شدند و به یقین هر کاری که در این انقلاب برای احیای پرچم اسلام و حقانیت ائمه اطهار انجام شود نور و برکت است و هر چه غیر از آن بدبختی و نگون‌بختی است.

این مسئول بیان داشت: در سایه خون شهدا بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و دیگر نظام استبداد قدرت آن را ندارند که حسنی مبارک‌ها را بر سر کار آورند و یا بخواهند با اندیشه پاک مردم بازی کنند.

وزیر آموزش و پرورش دلیل دشمنی استکبار جهانی با مردم آزاده لبنان، فلسطین و سوریه را شکستن سد مقاومت و جایگزین کردن اندیشه صهیونیستی و ناپاک استکباری توصیف کرد و ادامه داد: امروز خون شهدای ما سبب شده است تا تمام سفره‌های ننگین آنها جمع شده و صدای قهقهه شهدا از هر میدان پیروزی به گوش می‌رسد.

حاجی بابایی از خون شهدا به عنوان عامل بقا و زنده بودن انقلاب یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما هر روز رو به جلوتر می‌رود و دلیل فریاد رژیم صهیونیستی و امریکای جهانخوار از عقب‌نشینی خبیثانه و روز به روز از مواضعشان است.

وی تصریح کرد: آنها از سنگینی شکست و ضعف به داد و بیداد افتاده‌اند و هر جا به اصل و پایه‌های نظام ما چون قرآن، رهبری و مردم حمله می‌شود نشان‌دهنده گستردگی عصبانیت آنها از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود اظهار داشت: آنها با ترفند تمام عیار خود برای استحاله فرهنگی و ناکار‌آمد کردن نظام اسلامی به میدان آمدند تا شاید بتوانند با حمله به مقدسات دینی و این انقلاب به هدفشان برسند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول