اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد:

اسدآباد 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است / 9 شهید جهادگر بودند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد در نخستین یادواره سنگرسازان بی‌سنگر در اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد 400 شهید تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد 9 شهید جهادگر بودند.

اسدآباد 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است / 9 شهید جهادگر بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حسین فضلی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره سنگرسازان بی‌سنگر در اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: از این تعداد شهیدان 9 شهید جهادگر بودند که جان خود را در راه و رضای خداوند و اسلام فدا کردند.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن روحیه جهادی در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان رسالت سنگین است، اظهار داشت: می‌طلبد که ما مسئولان و مردم نسبت به همه شهدا بیش از پیش ارادت و یادشان را زنده داریم چرا که وجود انقلاب را مدیون خون پاک و ایثارگری و جانفشانی‌های آنان هستیم.

امام جمعه اسدآباد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر انقلاب اسلامی اظهار داشت: فیض شهادت آنقدر ارزشمند است که ائمه اطهار (ع) شهادت را برای فرزندان خود از خداوند متعال طلب می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد اوج کار شهدا را بزرگ و چشمگیر خواند و گفت: امروز یاد شهیدان در دل‌هاى ما زنده است و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان‏ به معناى شناخت حرکت خونین آنان است و بدانیم چرا در راه خداى خود از جان گذشتند و در میدان خون و قیام پایمردى کردند تا به ‏خون غلتیدند.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) به حدیثی از ایشان اشاره کرد و افزود: شهدا جهادگونه در جبهه‌های نبرد گام برداشتند و امروز وظیفه ما پاسداری از خون پاک آنان و آرمان‌های بزرگ آنان است چرا که اهداف و آرمان آنان نشأت گرفته از آرمان بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی و ائمه اطهار(ع) است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص داشتن روحیه و فرهنگ جهادی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، اظهار داشت: شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی و ضامن استقلال، شرف و عزت برای همیشه تاریخ ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام محمد نجفی‌زاده با اشاره به نقش و جایگاه والای شهیدان تصریح کرد: مقام شهیدان از دیدگاه اسلام آنقدر ارزشمند است که خداوند نام شهیدان را بارها در قرآن ذکر کرده و جایگاه آنان را در بهشت مهیا ساخته است.

وی با بیان اینکه بدون شک سنگرسازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم قرار داشتند، خاطرنشان کرد: آنان با تقدیم خون خود موجب پایداری و تقویت انقلاب اسلامی در تاریخ جهان شدند.

 نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به حضور با نشاط مردم و دوستداران شهدا در این ‌گونه مراسم گفت: برگزاری این‌گونه یادواره‌ها به عنوان تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدای جهادگر‌، تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از چهره‌های ماندگار ایثارگری در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی است.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول