اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت کاظم (ع)

30 شهید در همدان به خاک سپرده می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: 30 شهید در سالروز شهادت امام کاظم (ع) در شهرستان‌های استان همدان به خاک سپرده می‌شوند.

30 شهید در همدان به خاک سپرده می‌شوند

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 31 شهید والامقام 25 خرداد ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت موسی کاظم (ع) وارد استان همدان می‌شوند که در این میان 28 شهید گمنام بوده و هویت سه شهید دیگر شناسایی شده است.

وی گفت: در این روز شهید "مهدی عابدی"، شهید "سید رضا حسینی" و شهید "خدامراد خجسته" به علاوه 28 شهید گمنام دیگر فضای استان همدان را عطرآگین خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: از آنجا که اقوام شهید "مهدی عابدی" در تهران حضور دارند بنا به درخواست ایشان، پیکر مقدس این شهید بزرگوار به تهران منتقل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شهدای گمنام از مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون شناسایی شده‌ و سه شهید دیگر نیز از یگان لشگر 32 انصارالحسین (ع) هستند.

فامیل‌کریمی اظهار داشت: با این وصف 31 شهید والامقام در استان همدان تشییع و 30 شهید در گلزارهای شهدای سطح استان به خاک سپرده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آن را مصونیت‌بخش کشور از انواع تهاجمات خواند و افزود: دشمن امروزه به انحای مختلف سعی در مقابله با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دارد که توجه به فرهنگ غنی ایثار و شهادت‌طلبی تمام برنامه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان پیشرفت‌های ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا خواند و بر لزوم توجه به خواسته‌های آنها تأکید کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول