اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان خبر داد

تمثال تنها شهید هفتم تیر کرمان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از رونمایی تمثال شهید نصیری لاری، تنها شهید هفتم تیر استان کرمان و برپایی نمایشگاه "یک قدم تا بهشتی شدن" خبر داد.

تمثال تنها شهید هفتم تیر کرمان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی پیرامون هفتم تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی و برنامه‌های نیمه شعبان اظهار داشت: هدف از تشکیل ستاد شعبانیه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و مردمی‌تر مراسم نیمه شعبان است.

وی افزود: این ستاد به هیچ عنوان به دنبال دولتی و تشریفاتی کردن مراسم جشن‌های نیمه شعبان نیست، بلکه هدف ما بالا بردن سطح کیفی و محتوایی جشن‌های شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان و مبارزه با بعضی ناهنجاری‌ها از سوی فرصت‌طلبان است.

صدفی تشکیل ستاد شعبانیه را اقدامی نو و مبتکرانه از سوی استان کرمان دانست و عنوان کرد: از هفت سال گذشته که این ستاد در استان در حال فعالیت است، شاهد برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان و دیگر جشن‌های شعبانیه بوده‌ایم و علت آن تعامل مجموعه‌های مختلف در برگزاری مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به نقش مهم و تاثیرگذار مساجد در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ملی و مذهبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مساجد باید با سطح کیفی بالا و به صورت پراکنده در همه نقاط سطح شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود که در این راستا باید از ظرفیت جوانان مؤمن، آگاه، بصیر و انقلابی استان استفاده کرد.

صدفی خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در 10 مسجد محوری شهر کرمان، 14 شهرستان و 14 کانون روستایی و عشایری برگزار و در این مراسم به ترویج موضوع انتظار و بحث مهدویت پرداخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به موضوع هفتم تیر پرداخت و گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید باهنر از تمثال شهید نصیری لاری تنها شهید هفتم تیر استان کرمان رونمایی و نمایشگاهی با عنوان "یک قدم تا بهشتی شدن" برپا می‌شود.

صدفی برنامه محوری هفتم تیر را روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محل تکیه عباسعلی شهر کرمان اعلام کرد و از همه مردم خواست در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول