اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارزیابی عملکرد فعالیت‌های آموزش عالی

بنیاد شهید استان مرکزی رتبه اول کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از کسب رتبه اول کشوری این استان در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های آموزش عالی خبر داد.

بنیاد شهید استان مرکزی رتبه اول کشوری را کسب کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: استان مرکزی در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های آموزش عالی در سال 1390 با رشد 94 درصد قبولی داوطلبان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های دولتی رتبه اول کشور را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: با کسب این امتیاز در مراسم تجلیل از خادم شاهد و ایثارگر که در تهران برگزار شد، استان مرکزی موفق به دریافت لوح تقدیر و سپاس شد.

به گفته وی در حال حاضر 3 هزار و 290 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و علمی و کاربردی مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی کمک به فراگیری علم و دانش و توجه به بالا بردن بنیه فکری و علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه آموزش عالی بنیاد شهید عنوان کرد و ادامه داد: موفقیت فرزندان شهدا و ایثارگران در دانشگاه‌ها و عرصه‌های مختلف همچون افتخارآفرینی پدرانشان موجب افتخار و عزت ایران اسلامی است.

هنرمند ادامه داد: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات خون شهدا و فداکاری‌های جانبازان و ایثارگران است و خوشبختانه امروز فرزندان این عزیزان در سنگر علم و دانش موجب سربلندی کشور عزیزمان هستند.

وی جایگاه دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر را در جامعه والا برشمرد و از آنان خواست نهایت تلاش خود را در کسب علم و دانش به کار گیرند تا به عنوان یک الگوی موفق در جامعه  مطرح شوند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول