اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

پیکر 7 شهید در اصفهان تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: در روز 25 خرداد ماه جاری هفت پیکر پاک شهید از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از ساعت 18 بعد از ظهر در استان اصفهان تشییع می‌شود.

پیکر 7 شهید در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیداحمد موسوی صبح امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر در فرمانداری اصفهان اظهار داشت: از این هفت تن شهید دوران دفاع مقدس شش تن آنها از شهدای گمنام و یک پیکر از شهدای دفاع مقدس از استان اصفهان در روز پنج‌شنبه در این استان تشییع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شهیدان گمنام از همان تعداد 96 شهید گمنامی است که از سوم خرداد در سراسر کشور هجرت دیگری را آغاز کرده بودند و در ایام ارتحال امام خمینی(ره) به دست‌بوسی این بزرگوار رفته‌‌اند، ادامه داد: به درخواست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان شش تن از این شهدای گمنام در استان اصفهان تشییع و در شهرستان‌های این استان به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اضافه کرد: از این شش شهید گمنام دو تن از آنها در قمصر کاشان، سه تن در هرند و یک تن دیگر در سایت هسته‌ای نطنز پس از تشییع در استان اصفهان در روز جمعه در شهرستان‌های نام‌برده به خاک سپرده می‌شوند.

وی با اشاره به مسیرهای تشییع پیکر پاک شهدای گمنام بیان داشت: مسیر تشییع این شهدا از ساعت 18 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه از میدان امام حسین(ع) آغاز و در خیابان چهارباغ، میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، پل فردوسی، فلکه فیض تشییع و تا گلستان شهدای اصفهان ادامه پیدا می‌کند.

موسوی افزود: به دلیل گرمی هوا از میدان امام حسین(ع) تا فلکه فیض پیکر پاک هر کدام از این شهدا در عقب ماشین با مردم همراه هستند و از فلکه فیض تا گلستان شهدای اصفهان بر دست مردم تشییع می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا قبل از غروب آفتاب پیکر شهید دوران دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود، تصریح کرد: بقیه شهدای گمنام در جایگاهی که در خیمه گلستان شهدا تهیه شده قرار داده می‌شوند و شب جمعه را مردم اصفهان با خواندن دعای کمیل و نوحه و مراسم به صبح می‌رسانند.

مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان این شهدای گمنام را غریب دانست و تاکید کرد: هر کسی برای تشییع این شهدا قدمی بردارد برای سعادت خود برداشته و باید بهترین استفاده را از آن ببریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول