اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع)

پیکر پاک 2 شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری تشییع می‌‎شود

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهید پرور این استان تشییع می‌شود.

پیکر پاک 2 شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری تشییع می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم اظهار داشت: حماسه فرهنگی تشییع و خاکسپاری پیکرهای شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور موجبات برکات فراوانی از جمله افزایش انس و توسل مردم به شهدا، جریان‌سازی معنوی و ایجاد بستری مناسب برای پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس و گسترش معارف دفاع مقدس و سیره شهدا گشته است.

جمشید علی بابایی افزود: درخواست‌های بی‌شمار و علاقمندی مردم و مسئولان استان به ویژه مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به این امر مقدس، سبب افتخار این میزبانی شد.

علی بابایی راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را امتداد خون شهدای کربلا دانست و گفت: مردم ما آگاهانه به این ندا لبیک گفتند و خون دادند و زنجیرهای استکبار جهانی و غرب‌گرایی را از هم گسستند.

وی خاطرنشان کرد: آزادی، ثبات، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون پاک شهدا و از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امروز الگوی دفاع مقدس چراغ راه ملت ایران برای استمرار انقلاب و عمل به قرآن و توفیق در نبرد نرم است.

وی با بیان اینکه شهدا نماد افتخار، حقانیت، سند مظلومیت، عزت و سرافرازی این ملت هستند، تأکید کرد: شهدا انسان‌های خاکی بودند که بایدها و نبایدهای الهی را به طور کامل رعایت کرده‌اند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در روز شنبه 27 خرداد ماه جاری پیکر مطهر دو تن از شهدای سال‌های عشق و حماسه در دانشگاه علوم پزشکی تشییع خواهد شد. مراسم باشکوه تشییع از ساعت نه صبح از محل بارگاه امامزاده دو معصوم شهرکرد به سمت میدان انقلاب آغاز و پس از آن در دانشگاه علوم پزشکی تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول