اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان تأکید کرد

لزوم برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از لزوم برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی در همدان خبر داد و گفت: در سال 92 باید جشنواره‌ای در شأن خوشنویسان استان همدان برگزار شود.

لزوم برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات صبح امروز در جمع اعضای خوشنویسان استان همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد تعامل بین اعضا و همگام شدن با هم به منظور آغاز حرکتی است که بتوان تعالی این رشته را رقم زد.

وی تصریح کرد: بیان آسیب‌ها بسیار خوب است اما باید به فکر جلوگیری از آسیب‌ها بود که همه این موارد با درک متقابل از یکدیگر حاصل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه از هم اکنون به فکر ایجاد جشنواره‌ای در شأن نام خوشنویسان باشید، افزود: با تدوین برنامه‌ای چون جشنواره از سوی شما خوشنویسان، ما نیز خود را آماده می‌کنیم تا در سال 92 آن را عملی کنیم چرا که در کنار همه این بزرگداشت‌ها جشنواره ملی خوشنویسی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به هفته رضوی و دهه کرامت یادآور شد: این دو برنامه پیش روی استان، ظرفیت بسیار مناسبی است که شما خوشنویسان نیز می‌توانید در آن ورود داشته باشید و برنامه‌هایی را در این زمینه ارائه دهید.

بیات هنرمندان را سرمایه‌های بزرگی دانست و گفت: از هم‌اکنون برای جشنواره ملی خوشنویسی سال 92 برنامه‌ریزی داشته باشید و در این راستا گفتمان خوب داشته باشید.

وی اضافه کرد: هر قولی که مدیران سابق نیز به انجمن خوشنویسان داده شده ما آمادگی داریم آنها را جامه عمل بپوشانیم چرا که باید گام‌هایی را برای تجلیل از بزرگان خوشنویسی برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: برای شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و در این راستا حدود 3 میلیارد تومان برای عمران و تجهیز شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، فکر و آورده هنرمندان باید متجلی شود و با ارائه برنامه‌های مختلف از این ظرفیت بهره برده شود.

بیات با بیان اینکه باید بانک اطلاعاتی برای هر انجمن ایجاد شود، افزود: باید از حاشیه بگذریم و به متن اضافه کنیم تا بتوانیم اقدامات مناسبی در شأن همه هنرمندان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 380 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در سطح استان همدان وجود دارد، افزود: می‌توانیم از این مساجد برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده کنیم که انجمن خوشنویسان نیز در این خصوص می‌تواند ورود داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول