اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین پایتخت خوشنویسی ایران/ 9

برگزاری پیش‌همایش دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران

خبرگزاری فارس: دبیر دومین دوسالانه خوشنویسی ایران گفت: دومین پیش‌همایش دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران با موضوع نقد و بررسی کتابت‌نویسی خوشنویسی در رشته نستعلیق برگزار می‌شود.

برگزاری پیش‌همایش دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران، محمدحسین شفیعی‌ها گفت: این همایش به بررسی کتابت‌نویسی آثار خوشنویسی در رشته نستعلیق می‌پردازد و آثار خوشنویسان دوران صفویه تا حال حاضر را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین پیش‌همایش دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران اعلام کرد: این پیش‌همایش با عنوان چلیپای نستعلیق، آیینه هویت ایرانی با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان آبیک استان قزوین در اسفند‌ماه سال 90 اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است در طول مدت برگزاری دومین دوسالانه همایش‌های دیگری در رشته‌های خوشنویسی به ویژه شکسته‌نویسی با حضور اساتید بنام خوشنویس کشور برگزار شود، که در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: دومین پیش‌همایش این دوسالانه با حضور اساتید برجسته خوشنویسی ایران غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری و علی شیرازی در سینما بهمن قزوین برگزار می‌شود؛ همچنین در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین نیز همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی تطبیقی از آثار کتابت‌نویسی خوشنویسان دوران صفویه تا دوره معاصر دایر است.

وی در خاتمه یادآور شد: این همایش روز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت از ساعت 16:00 در محل سینما بهمن قزوین واقع در بلوار مدرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول