اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

قطار دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در ایستگاه آخر

خبرگزاری فارس: دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قزوین به پایان رسید.

قطار دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی‌ ایران ظهر امروز با معرفی نفرات برتر و قرائت بیانیه هیئت داوران با حضور سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد، احمد اعظم استاندار قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و هنرمندان در قزوین پایان یافت.

هیئت داوران در بخش نستعلیق از جمله استاد غلامحسین امیرخانی، استاد محمد سلحشور، استاد کرمعلی شیرازی، استاد علی‌اشرف صندوق‌آبادی و استاد احمد پیله‌چی تندیس دوسالانه و لوح تقدیر را دریافت کردند.

همچنین هیئت داوران بخش شکسته نستعلیق نیز که سه استاد این رشته به نام‌های یدالله کابلی، مجتبی ملک‌زاده و محمد حیدری تشکیل شده بود تندیس دوسالانه و لوح تقدیر را کسب کردند.

استاد داود بکتاش از کشور ترکیه، استاد احمد عبدالرضایی و استاد جواد خوران نیز در بخش هیئت داوران نسخ و ثلث حائز تندیس دوسالانه و لوح تقدیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی شدند.

در بخش نمایشگاه نیز لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان و کتاب ارزشمند «مرقع خجسته» شامل آثار درویش عبدالمجید طالقانی که اخیراً توسط مجلس شورای اسلامی منتشر شده است نیز به احمد آریامنش و احمد محمد‌پور در بخش نقاشی خط؛ ابوالفضل خزایی در بخش نسخ؛ محمد کاشانی آزاد در بخش ثلث؛ سیده صغری حسینی، عباس نوری فراهانی، علی آقاحسینی و غلامرضا وکیلی مطلق در بخش شکسته نستعلیق؛ حبیب رمضانپور، زهره عباسی، سیدحیدر موسوی، عسگر محمدی‌تبار، علی فرزانه، علی مقارن عسگری، فریده حکیم‌پور، قاسم احسنت، محمد جوادزاده، محمدصادق احمدپور، محمدعلی قربانی و مهدی فلاح اهدا شد.

در بخش مسابقه رشته نسخ نیز برگزیدگان با لوح تقدیر و مبلغ 400 هزار تومان به علاوه کتاب «مرقع خجسته» تقدیر شدند که علیرضا بخشی، نعمان صحرانورد، ناصر طاووسی و محمد مازیار از این جمله بودند.

همچنین رتبه سوم این بخش نیز به علاوه مبلغ 2 میلیون تومان و کتاب «مرقع خجسته» به آقای محمدتقی اسدی شیخ احمدلو اهدا شد.

مصطفی رضایی و محمد موسوی‌نسب نیز به ترتیب با دریافت لوح تقدیر و مبلغ 2 و میلیون و 800 هزار تومان و کتاب «مرقع خجسته» و لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون تومان و کتاب «مرقع خجسته» حائز رتبه‌های دوم و نخست بخش مسابقه رشته نسخ شدند.

در بخش مسابقه رشته ثلث نیز لیلا وزیری، علی احسانپور و وحید فولادزاده با لوح تقدیر، مبلغ 400 هزار تومان و کتاب «مرقع خجسته» مورد تشویق واقع شدند.

همچنین علی ایرانی و به طور مشترک فرهاد شیرخانی و مجید داستانی حائز رتبه دوم و سوم این بخش شده و به ترتیب هدایای 2 و میلیون و 800 هزار تومانی و 2 میلیون تومانی را کسب کردند.

در بخش مسابقه رشته شکسته نستعلیق نیز ایمان وکیلی مطلق، مهدی منصوری، منصور روزگار، گوهر همایی مقدم، صفر نورزاد، خسرو مدیری، مجتبی رحم‌دار، محمد هاشمی، سیدعلی مختاری و بهادر پگاه لوح تقدیر مبلغ 400 هزار تومان وجه نقد و کتاب «مرقع خجسته» را دریافت کردند.

رتبه‌های اول، دوم و سوم را نیز به ترتیب آقایان غلامعلی گورانی، ذبیح‌الله لولویی‌مهر و علیرضا امینی با دریافت مبالغ 4 میلیون، 2 میلیون و 800 هزار و 2 میلیون تومانی را از آن خود کردند.

شایان ذکر است، در بخش مسابقه رشته نستعلیق نیز احمد پازوکی، امیر ربانی، امیر جعفری، بابک البرزنیا، بی‌بی‌زهره رئیس‌الساداتی، پرویز امامی، پیمان سادات‌نژاد، سلیمان میری، میررسول آقامیری، سیدهادی صادقی، صفر گاشی، گودرز پناهی‌آزاد، محمد عباسی، محمدمهدی اسماعیلی و هادی سیدخانی با دریافت لوح تقدیر، مبلغ 400 هزار تومان و کتاب «مرقع خجسته» تقدیر شدند.

همچنین در این بخش، حمید جعفری با دریافت تندیس دوسالانه، لوح تقدیر، مبلغ 4 میلیون تومان و کتاب «مرقع خجسته»، مصطفی عابدینی با دریافت لوح تقدیر مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان و کتاب «مرقع خجسته» و همچنین احمد صباحی‌کیا با دریافت لوح تقدیر، مبلغ 2 میلیون تومان و کتاب «مرقع خجسته» مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول