اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته میراث فرهنگی صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه گروهی نقاشی و خوشنویسی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی از برگزاری مسابقات گروهی نقاشی و خوشنویسی در هفته میراث فرهنگی در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه گروهی نقاشی و خوشنویسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، علی وحدتی اظهار داشت: این مسابقه در مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش خوش‌نویسی و نقاشی در موزه اسناد نسخ خطی مجموعه فرهنگی، تاریخی مفخم اجرا می‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی یادآور شد: 27 اردیبهشت‌ماه برای برگزاری مسابقه نقاشی انتخاب شده و حضور تمام علاقه‌مندان در این رقابت آزاد است.

وی گفت: در هفته میراث فرهنگی که از 25 تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت روز جهانی موزه‌ها نیز تدارک دیده شده است.

وحدتی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دو کارگاه آموزشی پاک‌سازی فلز در این استان خبر داد و افزود: این کارگاه‌های آموزشی 28 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت علاقه‌مندان و دانشجویان در این کارگاه آزاد است، افزود: کارگاه حفاظت و مرمت مجموعه فرهنگی ـ تاریخی مفخم میزبان برگزاری کارگاه آموزشی پاک‌سازی فلز خواهد بود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: کارشناسان و متخصصان در کارگاه مذکور نحوه پاک‌سازی فلز بدون آسیب‌رسانی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول