اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهبهان در مجلس:

همت لازمه رسیدن بهبهان به جایگاه واقعی خود است

خبرگزاری فارس: نماینده بهبهان در مجلس بر تلاش، همت و وحدت همه مسئولان و مردم برای رساندن این شهرستان به جایگاه واقعی خود تأکید کرد.

همت لازمه رسیدن بهبهان به جایگاه واقعی خود است

محمدباقر شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: همه موضوعات جامعه و پیشرفت‌ها و عقب‌گردهای آن به مسئولان و علم مدیریت آنها بستگی داشته و این افراد هستند که آینده را دیده و در خصوص آن تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: مدیران و مسئولان بنا به اصل علم مدیریت و تقسیم کار برنامه داشته و نظارت، کنترل و تصمیم‌گیری کرده، با تصمیمات منطقی و عاقلانه خود، شهرستان را پیش برده و به جایگاه اصلی خود می‌رسانند.

نماینده بهبهان در مجلس نهم تصریح کرد: همه مدیران باید حول محور اسلام و ولایت فقیه بوده و با نگاه به آینده، در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازهای آنها تلاش کنند.

* با مسئولان بالا رتبه کشوری ارتباط برقرار کنیم

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید به فکر دریافت امتیازات ویژه برای بهبهان باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید با مدیران بالا رتبه کشوری ارتباط برقرار کرده و ضمن بیان امکانات و زمینه‌هایی که دارا هستیم، امتیازات ویژه‌ای برای بهبهان گرفته تا ضمن دریافت پاسخ تلاش‌هایشان، زمینه‌های پیشرفت خود و شهرستان را فراهم کنند.

شریعتی از تهدید شدن برخی فرصت‌ها خبر داد و گفت: به طور مثال در امر مدرسه‌سازی در حال حاضر کمک‌های فراوانی را به دولت کرده‌ایم و در پاسخ باید دولت نیز امتیازات خوبی به ما دهد اما تاکنون چنین امری تحقق نیافته است.

وی ادامه داد: در سرداران شهید و تعداد شهیدان نیز به نسبت جمعیت رتبه اول در کشور را داریم و باید بیش از این به ما رسیدگی کنند، به گونه‌ای که شهرهایی مانند اصفهان بارها گفته‌اند اگر ما سرداران شهیدی چون بهبهان داشتیم، هیچگاه در جایگاه فعلی نمانده و به بالاترین درجه‌ها رسیده بودیم.

* مشکلات را بزرگ نکنیم

نماینده مردم بهبهان در بهارستان با بیان اینکه باید از بحث‌های سیاسی خودداری کرد، ابراز داشت: باید همه در زیر پرچم ولایت، انرژی خود را صرف مسایل جامعه کرده و یک شهرستان با عزت بیشتری را رقم بزنیم.

وی با اشاره به گلایه مردم از کاهش سطح امنیت در بهبهان بیان کرد: این شهرستان یک روز امن‌ترین شهر در استان خوزستان و حتی کشور بوده اما اینگونه نیست که باید با تلاش همه مدیران این موضوع به گذشته خود بازگشته تا رضایت مردم از این مسئله مهم شهرستان افزایش یابد.

شریعتی در پایان تلاش و وحدت را لازمه پیشرفت بهبهان و رسیدن این شهرستان به جایگاه واقعی خود دانست و خاطرنشان کرد: باید با بزرگ نکردن مشکلات و با همکاری و همیاری یکدیگر، موضوعات را تنها حول محور پیشرفت شهرستان پیش برده تا بهبهان به جایگاه واقعی و شایسته خود برسد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول