اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

اعزام کاروان هزار و 200 نفری بهبهان به مرقد امام

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: کاروان یک هزار و 200 نفری زائران بهبهان راهی مرقد امام شده است.

اعزام کاروان هزار و 200 نفری بهبهان به مرقد امام

فرهاد باذلی محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تعداد یک هزار و 200 زائر بهبهانی با همراهی 33 دستگاه اتوبوس راهی مرقد مطهر امام شدند.

وی با اشاره به اینکه سه دستگاه از اتوبوس‌های اختصاص داده شده جایگزین و کمکی هستند، افزود: این کاروان با برخورداری از دو اکیپ آمبولانس با تجهیزات کامل پزشکی، پرستاری و امدادگر، یک اکیپ تعمیرگاه سیار و پنج دستگاه سواری، کاروان زائران را تا مرقد امام همراهی می‌کنند.

فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه کاروان صبح امروز، بهبهان را به مقصد مرقد امام ترک کرده، گفت: مسئولیت اعزام کاروان زائران بر عهده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد هفت دستگاه وانت کمک‌دار و یک گروه امداد هلال احمر از شهرستان، کاروان زائران بهبهانی را تا تهران همراهی می‌کنند.

باذلی محبوب خاطر نشان کرد: برای هر دستگاه خودرو و اکیپ پزشکی یک مسئول نظارت گماشته شده و دستگاه‌های اجرایی شهرستان هر کدام چه از نظر مالی و چه از نظر امکاناتی بسته به میزان توان خود در همراهی کاروان، به زائران ارائه خدمات کردند.

وی اضافه کرد: این کاروان برای مراسم روزهای 14 و 15 ماه جاری در تهران در جوار مرقد امام راحل حضور پیدا کرده و سوگواری خود را همراه با سایر عزاداران بجا می‌آورند.

فرماندار بهبهان با اشاره به میزان اعتبار تخصیص داده شده به این برنامه گفت: کل بودجه در نظر گرفته شده برای عازم کردن این کاروان 35 میلیون تومان بوده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان به‌مناسبت این روز بزرگ عنوان کرد: امشب مراسم سوگواری ارتحال امام راحل در صحن امامزاده حیدر، صبح روز چهاردهم برنامه‌ ویژه در مسجد جامع این شهرستان و در 15 خرداد نیز برنامه تدارک دیده شده همزمان با مراسم اعتکاف در مساجد منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول