اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار در سال جاری

گرد و غبار بهبهان را تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: به علت آلودگی بیش از حد هوا و وجود گرد و غبار شدید همه ادارات و دستگاه‌های بهبهان تعطیل شد.

گرد و غبار بهبهان را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از روز گذشته و با وزش بادهای شدید، گرد و غبار ورودی به استان به طرف بهبهان رفت و یک روز آلوده دیگر را نوید داد.

این گرد و غبار در آخرین ساعات شب گذشته به 800 میکروگرم بر مترمکعب رسیده که آسمان شب را از سیاه به نارنجی تبدیل کرده است.

اما از صبح امروز بر میزان گرد و غبار موجود در هوا افزوده شده است و براساس اعلام محیط زیست، این رقم به یک‌هزار و 400 میکروگرم بر مترمکعب و به چهار تا پنج برابر حد مجاز رسیده است.

به همین دلیل فرمانداری بهبهان با سامانه پیامکی خود، همه ادارات و مدارس به جز مراکز درمانی و مدارسی که امتحانات آخر سال تحصیلی را برگزار می‌کنند، تعطیل اعلام کرد.

این برای دومین بار از ابتدای سال‌ جاری تاکنون است که گرد و غبار شدید و آلودگی بیش از حد هوا ناشی از این ریز‌گردها، بهبهان را به تعطیلی می‌کشاند.

همچنین جلسه شورای اداری بهبهان که مقرر شده بود عصر امروز در تالار ارشاد این شهرستان برگزار شود نیز تا اطلاع بعدی لغو شد.

با ورود این گرد و غبار شدید در نخستین روزهای خردادماه، نگرانی‌های مردم از تکرار آلودگی‌های سال‌های گذشته افزایش یافته و خواستار حل این مشکل حاد توسط مسئولان کشور هستند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول