اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه تور داخل کشور «آن و آن» صورت گرفت

بداهه‌نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی در بهبهان

خبرگزاری فارس: حسین علیزاده و پژمان حدادی امشب در تالار فرهنگسرای بهبهانیان بهبهان قطعات بداهه‌ای را اجرا خواهند کرد.

بداهه‌نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی در بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، در ادامه تور داخل کشور حسین علیزاده و پژمان حدادی، این دو هنرمند به مدت یک شب در بهبهان قطعاتی را به صورت بداهه‌نوازی اجرا خواهند کرد.

در ابتدا قرار بود که این برنامه تنها در چهارشنبه شب 20 اردیبهشت ‌ماه در بهبهان برگزار شود اما به دلیل استقبال فراوان علاقمندان در این شهرستان، حسین علیزاده و دست‌اندرکاران این برنامه را بر آن داشت که در صورت امکان شب پنجشنبه نیز اجرای فوق برنامه‌ای در بهبهان داشته باشند.

به این ترتیب حسین علیزاده و پژمان حدادی که از 17 اردیبهشت ‌ماه تور خود را در اهواز و استان خوزستان ادامه داده‌اند، 20 اردیبهشت ‌ماه در بهبهان و 22 و 23 همین ماه در بوشهر به روی صحنه می‌روند.

کنسرت‌ حسین علیزاده و پژمان حدادی در بهبهان در تالار فرهنگسرای بهبهانیان این شهرستان اجرا و بلیط‌های شب اول اجرای این دو هنرمند از روزهای گذشته به طور کامل فروخته شده است.

در صورت تمدید کنسرت در شب پنجشنبه نیز، علاقمندان برای تهیه بلیط اجرای دوم این هنرمندان در شب 21 اردیبهشت ‌ماه می‌توانند با مرکز مهستان هنر با شماره 09169716251 تماس بگیرند.

حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از اجرا در بهبهان، در شهرهای بوشهر، تبریز، ساری و آمل اجرا خواهند داشت اما کنسرت این دو هنرمند در ارومیه به زمانی دیگر موکول شده است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول