اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهستان هنر بهبهان خبر داد

ناهماهنگی مسئولان مانع بزرگ تمدید کنسرت علیزاده در بهبهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری مهستان هنر بهبهان ناهماهنگی مسئولان این شهرستان را مانع بزرگ تمدید کنسرت حسین علیزاده در بهبهان دانست.

ناهماهنگی مسئولان مانع بزرگ تمدید کنسرت علیزاده در بهبهان

امیرمنصور صفوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: در سال 1380 با توجه به نیاز شهرستان در زمینه موسیقی، تصمیم گرفتیم مرکزی را برای تشکیل کلاس‌های موسیقی در بهبهان راه‌اندازی کنیم که در حال حاضر قریب به 10 سال است که مرکز موسیقی فرهنگسرای بهبهانیان در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: به این فضا مرکز می‌گوییم زیرا در این 10 سال فعالیت خود، پا را از آموزش موسیقی فراتر گذاشته و نشست‌های پژوهشی و کارگاه‌های موسیقی متنوعی نیز برگزار کرده و در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد یک مرکزیت پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری مهستان هنر بهبهان افزود: در ادامه فعالیت‌های این مرکز، در سال 1386 اقدام به تأسیس شرکتی با عنوان شرکت فرهنگی هنری مهستان هنر کردیم که نتیجه کار آن نیز ایجاد و برگزاری نشست‌های پژوهشی در قالب برنامه‌های فرهنگی از جمله بزرگداشت سعدی، حافظ و مولوی است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار این بزرگداشت‌های ادبی به زمینه موسیقی نیز پرداخته و از اساتید مختلفی از جمله منتظری، حبیبی و جمشید محبی نیز دعوت کرده و بزرگداشت‌های اساتید بزرگ موسیقی کشور مانند رضوی سروستانی و اسماعیل مهرتاش را نیز برگزار کردیم.

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری مهستان هنر در ادامه به برگزاری کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در بهبهان اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های متعدد و طولانی مدت در ادامه تور کنسرت استاد حسین علیزاده و پژمان حدادی در کشور، این دو استاد بزرگ عرصه موسیقی در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه در تالار فرهنگسرای بهبهانیان این شهرستان به روی صحنه رفتند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم از این کنسرت، از این اساتید خواهش کردیم که کنسرت خود را به چندین شب در بهبهان افزایش دهند که استاد علیزاده با توجه به اینکه در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه در بوشهر کنسرت داشت، با تمدید یک شب دیگر در بهبهان موافقت کرد.

صفوت خاطر نشان کرد: در حالی که ما به عنوان دعوت‌کننده و برگزار کننده کنسرت، آماده برگزاری شب دوم نیز بودیم، متأسفانه از نظر هماهنگی‌های مسئولان این برنامه لغو شد و با وجود استقبال بسیار زیاد مردم و تماس‌های مکرر آنها، این کنسرت در شب دوم تمدید نشده و خواسته مردم اجابت نشد.

وی در خصوص اجرای این کنسرت در شب نخست تصریح کرد: این برنامه با استقبال بسیار خوب و فراوان مردم هنردوست بهبهان رو به رو شد به گونه‌ای که خود استاد علیزاده نیز پس از اجرا، آن را یکی از بهترین برنامه‌ها و اجراهای خود دانست.

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری مهستان هنر بهبهان در پایان در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت در بهبهان گفت: دعوت از اساتید بزرگ موسیقی مانند محمدرضا لطفی و کلهر، اجرای یک برنامه پژوهشی در خصوص مکاتب آواز با حضور اساتیدی از جمله داوود فیاضی، بهاره فیاضی، صارمی و رحیمی و اجرای کنسرت‌های گروه ارگان در چند شهر مختلف از جمله برنامه‌های آینده این شرکت در عرصه موسیقی شهرستان بهبهان است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول