اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست فولاداکسین خوزستان در خانه صورت گرفت

جشن بازیکنان مس کرمان در سالن ساکت بهبهان

خبرگزاری فارس: فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در سالن خالی از تماشاگر خود ششمین شکست خود در لیگ برتر هندبال کشور را پذیرفت.

جشن بازیکنان مس کرمان در سالن ساکت بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، عصر امروز و از ساعت 16 دو تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و مس کرمان در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور در سالن علی‌ابن ‌ابیطالب (ع) بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی که فولاداکسین به دلیل محرومیت تماشاگران پرشور خود را در اختیار نداشت، بازیکنان این تیم نیمه نخست را خوب آغاز کرده و توانستند با استفاده از غفلت حریف، از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

با گذشت زمان بازیکنان مس کرمان نیز خود را در جریان مسابقه قرار داده و توانستند بخشی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در پایان نیمه نخست، این فولاداکسین بود که با نتیجه 16 بر 14 با پیروزی به رختکن رفت.

اما در نیمه دوم این بازیکنان مس کرمان بودند که از نبود تماشاگران بهبهانی کمال استفاده را برده و با یک بازی خوب فاصله خود با فولاداکسین را کم کردند.

در ادامه بازی در حالی که تا دقایق پایانی فولاداکسین با سه گل اختلاف از حریف کرمانی خود پیش بود، با اشتباهات مکرر بازیکنان اکسین، مسی‌ها بازی را به تساوی کشانده و با زدن یک گل دیگر به برتری 29 بر 28 دست یافتند.

اما بازی بد فولاداکسین در دو دقیقه آخر به اوج خود رسید و در یک دقیقه و 30 ثانیه مانده به پایان نیمه دوم، یکی از بازیکنان مس کرمان دو دقیقه از زمین اخراج شد، دو شوت مسعود ظهرابی، کاپیتان نماینده بهبهان دفاع شد و به این ترتیب مانند بازی رفت دو تیم در کرمان، فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با یک گل اختلاف از مس کرمان شکست خورد.

به این ترتیب مس کرمان با کسب دو امتیاز از این بازی خارج از خانه، به امتیاز 15 رسید و هم‌امتیاز با فولاداکسین و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه پنجم ایستاد و فولاداکسینی که قصد داشت با پیروزی در این دیدار خود را به ذوب‌‌آهن اصفهان در رده سوم نزدیک کند، با توجه به شکست از مس کرمان و پیروزی ذوب‌آهن بر تیم فولاد نوین قعرنشین، دو امتیاز دیگر نیز از این تیم عقب افتاد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول